27/10/2007 - Nieuwenhove(Waregem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PeterV
Mountainbiker

Post by PeterV »

Fre C wrote:Wordt er in dit parcours regelmatig geklommen, of is het eerder vlak?
Het parcours kan omschreven worden als lichtgolvend met veel stukken vals plat.
PeterV
Mountainbiker

Post by PeterV »

Magic 10 wrote:#-o de inschrijving is dat in een sporthal en is dat zo ,dat we ons moeten inloggen voor we op jullie site komen :roll:
www.grachtcrossers.be
* De inschrijving vindt plaats in het ontmoetingscentrum van Nieuwenhove-Waregem.

* Gewoon klikken op het logo volstaat om op de site te komen.
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

dat lukt nie bij ,als ik op het eerste logo klik kom ik op een 2de uit en daar kan ik niet meer verder #-o :roll:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Aangezien Heestert enkele weken terug mij aangenaam verrast heeft en hier oa dezelfde mensen hun werk insteken , teken ik terug present.
Zaterdag rond 13H00.
Nog altijd geen regen voorspeld voor de komende dagen, modderbike en bandjes mogen nog een beetje toekijken langs de zijlijn.
Ze beginnen zich wel een beetje te vervelen de laatste tijd maar het baaske heeft het liever zo, zeker in die kleistreek :-D
Hopelijk zitten er ook enkele "speelzones" tussen de bomen in, want mijn fietske zal na Oostrozeb rond ieder boomke willen rijden dat hij tegenkomt.
Een beetje afkicken kan geen kwaad.
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

veeteeteetje wrote:Uiteraard zal de delegatie van Oostrozebeke hier ook aanwezig zijn.
Pepeetje en ik zullen afkomen in de namiddag.
Vorig jaar voor de eerste keer de grachtcrossers-tt gereden en deze was picobello van A tot Z. Ik rijd zeker de 60 km want ik heb dringend weer wat kilometerkes nodig met de bike ipv :oops: #-o (maaier)
Zal alleszins in goed geschelp vertoeven want Tobi,Damien en waarschijnlijk Lichterveldenaere zullen er bij zijn.
Hopelijk kan ik XIII nog overhalen voor in de namiddag want als er een Watou te rapen valt aan de derde controle,dan.................(Remember Avelgem,XIII)
Vorig jaar ook nonkie leren kennen in den aprés.(Ne toffe pé).
Hopelijk kunnen we er zaterdak achteraf weer eentje op drinken op jullie TT.
Vergeet den jody niet :-D
Kziet al weer geheel zitten, ijndelijk nog es toertocht me veeteeteetje en lichterveldenaere tope :-D En mss XXIII ! :-D
En alsk mij nie vergis, was deze tocht velede jaar de eerste tocht tesamen met veeteeteetje :-D
Kheb daar goede herrineringen aan :wink:

Tis alleen nog nie zeker da we komen :-( maja, kgaan men pa wel overtuigen :-D kgaan al mijn overtuigingskracht bundelen :evil:
Tgaat wel lukken :-D

Gegroet ! Den tobi :-D
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

Nieuwenhove > Reeds drie jaar een vaste waarde. Mooi parcours =D>, dicht bij de deure en een goede organisatie =D> . Helaas moet er gewerkt worden dit weekend :( :( .
Volgend jaar teken ik terug present.

Veel succes zaterdag Grachtcrossers.
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Graag wat meer info over het parcours.

Vorig jaar ging het richting Ingooigem - Tiegem(berg) - Grijsloke en Wortegem (bossen!).

Nu spreekt men ook van Nokere en de Donkvijvers (Oudenaarde).

Is het parcours gewijzigd tov vorig jaar ? Enig idee van het % off-road ?
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Lijkt me een mooie rit, je mag me ook verwachten rond 12u!!
PeterV
Mountainbiker

Post by PeterV »

Horsepower wrote:Graag wat meer info over het parcours.

Vorig jaar ging het richting Ingooigem - Tiegem(berg) - Grijsloke en Wortegem (bossen!).

Nu spreekt men ook van Nokere en de Donkvijvers (Oudenaarde).

Is het parcours gewijzigd tov vorig jaar ? Enig idee van het % off-road ?
Tiegem/Ingooigem is er inderdaad niet bij dit jaar. De 60km maakt een extra lus (splitsing na eerste bevoorrading) langs de Donkvijvers en Elsegem. Voor de rest blijven we onze streek trouw: Waregem, Wortegem, Gijzelbrechtegem, Anzegem...
% offroad? Geen idee, maar de streek kennende zal het zekers geen 80% zijn...:lol:

Ter info:
De 30 km is er 32 (1 bevoorrading)
De 45 km is er 47 (2 bevoorradingen)
De 60 km is er 65 (3 bevoorradingen)
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

'K zal er ook terug bij zijn zoals de voorgaande jaren.
De vraag is nog:'s morgens of 's middags #-o
Post Reply