Alleen gaan fietsen ==> hoe kan ik teruggevonden worden ?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

ICE = In Case of Emergency. Als iemand je GSM vindt die op de hoogte is van het ICE system dan zal die weten welke nummers op jouw GSM te bellen om te melden dat jou iets is overkomen, hij/zij belt gewoon alle ICE nummers die je in je contact lijst hebt geprogrammeerd.
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Als ik alleen ga fietsen( wat regelmatig gebeurd door ploegensysteem) laat ik vrouw of ouders weten naar waar ik ga(welk bos en streek) en spreek een uur af dat ik zal bellen, gebeurd dat niet dan bellen ze me terug en dan nog geen kontakt.......PANIEK!!
Ik heb steeds mijn gsm bij, als je echt zelf niet kan bellen, kunnen ze je wel terug vinden door signaal van je gsm. Is wel politie die dat doet via uw gsm-operator.

Maar als ik alleen ga ben ik wel voorzichtiger dan als ik in groep ga..
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

stel ge zijt toch met zen 2, er komt een afdaling, gij valt, uwe maat rijdt over uw hoofd, vliegt overkop en smakt tegen een boom, beide bewusteloos, wat nu gedaan?

seffe durf ik nog ni meer te gaan MTBken :roll:
Paljas in de plas
Mountainbiker

Post by Paljas in de plas »

eventueel zo'n arbiterfluitje?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Headshot wrote:stel ge zijt toch met zen 2, er komt een afdaling, gij valt, uwe maat rijdt over uw hoofd, vliegt overkop en smakt tegen een boom, beide bewusteloos, wat nu gedaan?
Gedeeld leed is half leed ;)
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Paljas in de plas wrote:eventueel zo'n arbiterfluitje?
Zoiets heb ik altijd bij. Veel verder te horen dan roepen, en kost bijna geen kracht.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Ik ga vaak alleen fietsen en hoop gewoon dat me er niets overkomt :-D. GSM meestal bij, soms ook niet. Zaterdag band van velg gevlamd zonder materiaal bij (fijn moete wandelen).... Dan weet ge ook meteen weer dat ge leeft eh :-D
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

kaart bloedgroep bijhouden en paspoort en eventueel een met ne nr op wie ze kunnen bellen in noodgevallen!

maar ja ik vergeet het ook bijna altijd #-o
Post Reply