oeps...davy wrote: Kleine rechtzetting, ere wie ere toekomt, BB-jaske zorgde voor dit gedeelte.
Merci Ignace
Post by veeteeteetje »
Dit vind ik ook het meest spijtige van de zaak,maar laat ons wel wezen.De schuld ligt niet bij ons,hé.Wij zitten aan editie nr.10,jullie aan 2.BBjaske wrote: Wat ik wel een beetje spijtig vindt is dat twee zulke mooie TT's in dezelfde streek zo dicht bij elkaar liggen zowel op geografisch gebied als op de kalender.
is inderdaad iets waar we bewust van zijn.veeteeteetje wrote:Dit vind ik ook het meest spijtige van de zaak,maar laat ons wel wezen.De schuld ligt niet bij ons,hé.Wij zitten aan editie nr.10,jullie aan 2.BBjaske wrote: Wat ik wel een beetje spijtig vindt is dat twee zulke mooie TT's in dezelfde streek zo dicht bij elkaar liggen zowel op geografisch gebied als op de kalender.
Bij deze vraag ik nogmaals dat jullie dit in bestuurskring toch nog eens goed bekijken en aankaarten.Probeer,ik zeg probeer die datum wat later in te passen als jullie BBR-rit blijven.Dit komt jullie tt alleen maar ten goede.1 week tussen 2 tt's in dezelfde streek is te kortbij,maar ik heb nu gemakkelijk praten,hé,want wij komen als eerste.Nu,het is nu zo en het zal dit jaar niet meer veranderen,hé.Desalniettemin vind ik toch een grote chapeau voor al hetgene jullie al gedaan hebben aan jullie parcours en dat jullie een eigen creatie willen brengen.Uiteraard kunnen en zullen niet alle stukken dezelfde zijn,kan ook niet.(15 km verschil,andere startplaats,andere privé-aanvragen,....)
Dat beide TT's een schot in de roos zullen zijn,daar twijfel ook ik niet aan.
Post by BBstijntje »