28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

davy wrote: Kleine rechtzetting, ere wie ere toekomt, BB-jaske zorgde voor dit gedeelte. :wink:
oeps...
Merci Ignace =D> =D> =D>
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Zoals je zegt Davy, teamwork is hier volledig op zijn plaats!
Met Baeske en onzen Nick is er weeral ne keer een uniek specialleke gecreeerd, met parcoursbouwer Davy (+Doc.) krijg je steeds weer andere stukken en veldwegels onder uw wielen, en voor het grof geschut kunnen we altijd rekenen op Franky, Peter en Jens met zijnen bak vol mé zand!
Héél wat ander clubleden zijn hier eveneens bij betrokken, op eender welk vlak en op gelijk welk terrein, ieder met zijn eigen inbreng, te veel mensen om allemaal op te noemen! van A tot Z =D> =D> =D> =D> =D> =D>
But now "back to the point" Wat betreft dat stukje in Oostrozebeke, het is wel niet spectaculair of zo, maar het past wel als gegoten in ons parcours en bij mijn weten is daar ook nog nooit een TT overgereden. Nee, zelfs niet die van Vtt t'e.
Wat het andere nieuwe stuk betreft heb ik zo lichtjes een sterk vermoeden dat de TT van Oostrozebeke hier dit jaar ook wel eens handig gebruik zou durven van maken om deze mooie boomgaardpassage in hun TT in te lassen, hij ligt toch o zo mooi in de onmiddelijke nabijheid van de tot nog toe onverharde........(deze primeur was reeds aanwezig in onze zomer TT (en gelijk zouden ze wel hebben, want dit komt de Mtb liefhebber alleen maar ten goede uit!)
Wat ik wel een beetje spijtig vindt is dat twee zulke mooie TT's in dezelfde streek zo dicht bij elkaar liggen zowel op geografisch gebied als op de kalender.

Enfin,...Tot op zondzg 28 oktober / 2de Winter VTT Mountainbikeclub Brigandsbikers Ingelmunster / Sportstadion vanaf 7 tot 11 uur / 30-58 km / koffie bij inschrijving (gratis) / Perfect uigtgepijlde omloop / zone-borden in aflopende volgorde aangeduide onverharde stroken / verzorgde bevoorradingen / bewaakte bike parking (gratis) / douches vrouwen-heren / bij aankomst hot-dog (gratis) / Aprés zoals steeds, dik in orde!!!
En nu maar hopen op goed weer [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

BBjaske wrote: Wat ik wel een beetje spijtig vindt is dat twee zulke mooie TT's in dezelfde streek zo dicht bij elkaar liggen zowel op geografisch gebied als op de kalender.
Dit vind ik ook het meest spijtige van de zaak,maar laat ons wel wezen.De schuld ligt niet bij ons,hé.Wij zitten aan editie nr.10,jullie aan 2.
Bij deze vraag ik nogmaals dat jullie dit in bestuurskring toch nog eens goed bekijken en aankaarten.Probeer,ik zeg probeer die datum wat later in te passen als jullie BBR-rit blijven.Dit komt jullie tt alleen maar ten goede.1 week tussen 2 tt's in dezelfde streek is te kortbij,maar ik heb nu gemakkelijk praten,hé,want wij komen als eerste.Nu,het is nu zo en het zal dit jaar niet meer veranderen,hé.Desalniettemin vind ik toch een grote chapeau voor al hetgene jullie al gedaan hebben aan jullie parcours en dat jullie een eigen creatie willen brengen. =D> Uiteraard kunnen en zullen niet alle stukken dezelfde zijn,kan ook niet.(15 km verschil,andere startplaats,andere privé-aanvragen,....)
Dat beide TT's een schot in de roos zullen zijn,daar twijfel ook ik niet aan.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

veeteeteetje wrote:
BBjaske wrote: Wat ik wel een beetje spijtig vindt is dat twee zulke mooie TT's in dezelfde streek zo dicht bij elkaar liggen zowel op geografisch gebied als op de kalender.
Dit vind ik ook het meest spijtige van de zaak,maar laat ons wel wezen.De schuld ligt niet bij ons,hé.Wij zitten aan editie nr.10,jullie aan 2.
Bij deze vraag ik nogmaals dat jullie dit in bestuurskring toch nog eens goed bekijken en aankaarten.Probeer,ik zeg probeer die datum wat later in te passen als jullie BBR-rit blijven.Dit komt jullie tt alleen maar ten goede.1 week tussen 2 tt's in dezelfde streek is te kortbij,maar ik heb nu gemakkelijk praten,hé,want wij komen als eerste.Nu,het is nu zo en het zal dit jaar niet meer veranderen,hé.Desalniettemin vind ik toch een grote chapeau voor al hetgene jullie al gedaan hebben aan jullie parcours en dat jullie een eigen creatie willen brengen. =D> Uiteraard kunnen en zullen niet alle stukken dezelfde zijn,kan ook niet.(15 km verschil,andere startplaats,andere privé-aanvragen,....)
Dat beide TT's een schot in de roos zullen zijn,daar twijfel ook ik niet aan.
is inderdaad iets waar we bewust van zijn.
Maar goed, het zij nu zo, en we zullen er opnieuw (zowel wij als jullie) ongetwijfeld het beste van maken. We moeten het positief zien: twee weekends na mekaar superbikeplezier in eigen streek!!!
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Net als vorige week heb ik deze voormiddag nog met enkele collega Brigandsbikers onze toettocht verkend.

Meestal wordt onze streek bestempeld als plat... :-?
Ik denk dat mijn collegas het zullen beamen dat dit niet helemaal klopt. :-D
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

tis waar een zeer lastig stukje op de grens ingelmunster hulste en dan nog een richting de paanders.
Dus deze streek is zeker niet plat.

zeker komen iedereen op 28 oktober [/list][/quote]
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Mannekes, stopt es met ons hier te laten =P~ =P~ =P~ =P~

:evil: =D>
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

uncle sam wrote:Mannekes, stopt es met ons hier te laten =P~ =P~ =P~ =P~

:evil: =D>
niet te veel =P~ -en, want je zal voldoende vocht nodig hebben de 28ste :wink:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Thaha, 30 oktober is men verjaardag :-D
En algezien da junderen tocht den laatsten is dak rij als 15-jarigen moek der van profiteren :-D
De week erop magk pintjes drinken :-D

Tot dan !!
Gegroet!! Den tobi :-D
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

Nog een beetje info =P~

Na de start op een als primeur volledig nieuw stuk offroad gaan we richting Aviflora waar we een leuke kennismaking hebben met het familiepark :lol:

Daarna blijven we biken in Ingelmunster tot aan de éérste bevoorading in het bos van het kasteelpark, waar we als primeur toestemming verkregen hebben om dit prachtige domein, van 2 km offroad te ontdekken .

Na de welgekomen sportdrank, (geen verdunde) vers fruit, koek en wafels
starten we voor het 2de deel, en dit richting ....????

Verdere info volgt [-o<

Tot bikes in de Brigandsgemeente op zondag 28 oktober!!!!
Het wordt een toertocht die vlot rijd maar U kijten goed warm zal houden :lol: :lol:
Post Reply