goed begon daar in't boske.
Maar nog voor de eerste bevoorrading zaten men benen zo leeg of iet, dan maar de rest van de 42km afgestrompeld aan een slakkengangske...
Het blijven plakken op café daags voor ne rit misschien beter maar eens afleren...
Post by snellen eddy »
Post by jerommeken »
Post by laagvlieger »
Als ge da als gemiddelde hebt moete missch prof mtbker wordenjend wrote:Goe TTke, Was gestart met de ingesteldheid voor den 42 te rijden (zo benk nog optij thuis vo bij men lief te zijn hé) maar de eerste 10km zo slechte benen dak zin had om af te slaan aan de korte afstand. Maar dan begonnen de benen wat soepel te worden en heb ik eens kunnen doorduwen, met a coureurke int vizier nog serieus moete vlamme. Maar deze super bepijling was dat goe te doen, ge wist ver opvoorhand waneer da ge ou freins moest diechtkloppe, of gewoon ni. Kheb dan toch den 42 gereden aan een gem van 25.5km/h. Na den rit van zaterdag op den berendries vond ik dit nog redelijk goe.
Mijn complimenten aan de organisatie, daar kunnen nog veel iets van leren.
Post by solorijder »
Staat ge nu nog te zwaarMijne kader gebroken, den 2den op 2 jaar.
Pff Weeral ;o ask van u was jong ander merk scott of specialized fso ... en zien dagge de DIKSTE zadelpen ebt ...Klippel San wrote:Jaja dik in orde, we komen alvast volgend jaar terug, ik vond dezen TT zelfs een voorbeeld voor vele in hun soort.
Der is maar enen domper op geel mijnen dag, het afkuisen van mijn viperken was al iets, maar toen ik zag wat heel mijnen dag wel es naar de kloten kon maken heb ik mij direkt een frisse pint uit de frigo gepakt. Mijne kader gebroken, den 2den op 2 jaar. Dolle pret zelle, heb mijnen FM al ingeligd, ben es kerieus wa we nu gaan doen.
En 2 keer op dezelfde plaats e, steekzot mannen ik weet het nie meer e, ik denk naar een ander merk te gaan, dit kan niemeer.