Na mijn val in Voormezele zal ik hier op mijn thuisbasis proberen die schouder terug een beetje los te rijden en ook de rest zal er terug deugd van hebben.
Als je mijn schouder herkent drinken we der wel ene op, gewichtheffen blijft ook belangrijk voor de revalidatie
22-23/09/07 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
vraagske, zitten volgende stukken (meest gekende) er in?
waterzuivering, klein zwitserland, Ooigem bos en het crossparcours?
aangezien ik nog niet terug op de mtb kan (er zijn er hier nog precies!?) ga ik te voet enkele plekjes bekijken om mij wat bezig te houden op zondagvoormiddag...
aangezien ik nog niet terug op de mtb kan (er zijn er hier nog precies!?) ga ik te voet enkele plekjes bekijken om mij wat bezig te houden op zondagvoormiddag...
- buffalobiker
- Mountainbiker
Buffalobiker
Post by buffalobiker »
Zondag zijn we aanwezig in ingelmunster.
Hopelijk is mijne gebuur in conditie,want in lozer(kruishoutem) was hij bijna dood.
Hopelijk is mijne gebuur in conditie,want in lozer(kruishoutem) was hij bijna dood.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Moozemeiske,er zal hier niemand van de organisatie een antwoord opgeven,maar daar hun tt toch altijd hetzelfde is,kan ik op jouw vraag beantwoorden :MoozeMeiske wrote:vraagske, zitten volgende stukken (meest gekende) er in?
Waterzuivering en klein zwitserland zitten in alle toeren (30,40 en 60)
Ooigembos en crossparcours zitten alleen in de 60.
Deze avond al wat pijltjes zien hangen.
En zoal steeds "the usual thing".
Troost U,de 21 ste volgende maand zult ge wel kunnen rijden en ge zult niet alleen een herkansing krijgen maar een "créme" van een parcours.
Last edited by veeteeteetje on Wed 19 Sep 2007 20:51, edited 1 time in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Nee,dit is de plaatselijke benaming voor het kasteelbos in Ingelmunster gelegen langs de Leie.De blosoroute gaat er zelfs door.Bernie007 wrote:Wat moet Klein Zwitserland voorstellen? .... een plaatselijke bult?
Klein Zwitserland is een mooie (technische) passage maar veeeeeeel te kort.
- Max Power
- Mountainbiker
Twee weken geleden nog door klein zwitserland gereden en tlag er redelijk goed bij (logisch na de droogte). Alleen denk ik dat er wat zal moeten gecorrigeerd worden met linten, want ik wist soms zelf niet goed welk padje te kiezen, met als gevolg dat ik wel mocht afstappen...
@ VTT-tje: draait uwe grasmaaier al terug vlotjes voor dit jaar?
@ dingo: wanneer was da dan da ge op da paalke gereden hebt?
@ VTT-tje: draait uwe grasmaaier al terug vlotjes voor dit jaar?
@ dingo: wanneer was da dan da ge op da paalke gereden hebt?