voorlopige uitslag
1. Julien Absalon (Frankrijk)
2. Ralph Näf (Zwitserland)
3. Florian Vogel (Zwitserland)
4. Fredrik Kessiakoff (Zweden)
5. Manuel Fumic (Duitsland)
6. Christoph Sauser (Zwitserland)
7. Jean-Christophe Peraud (Frankrijk)
8. Roel Paulissen (Belgie)
9. Lukas Flückiger (Zwitserland)
10. José Hermida (Spanje)
wk fort william
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Net gelezen op teletekst, Nys denkt terug aan peking, hij zegt zelf: "Ik had er immers niet meer bij stilgestaan dat je ook naar de Spelen kunt om dat evenement ook eens mee te maken. Ik was alleen maar bezig met presteren" en "Deelnemen is ook al groots".cyclon wrote:schitterend van nys (maar hij is dan ook fris en topfit, bij de start van het cyclocross seizoen), hij haalt, als ik me niet vergis, zelfs de kwalificatienorm voor peking
Hier zeggen ze ook Meirhaeghe eerste belg op de 8 ste plaats.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
da's paulissen, meirhaeghe heeft mss de top 20 gehaaldRikske wrote:Net gelezen op teletekst, Nys denkt terug aan peking, hij zegt zelf: "Ik had er immers niet meer bij stilgestaan dat je ook naar de Spelen kunt om dat evenement ook eens mee te maken. Ik was alleen maar bezig met presteren" en "Deelnemen is ook al groots".
Hier zeggen ze ook Meirhaeghe eerste belg op de 8 ste plaats.
en nys, tja, had ik het niet gedacht, dat was ook wat meirhaeghe hem zei, hij was gewoon bang dat hij die norm niet zou halen en dan zijn ze met dat oude zweetprobleem voor de proppen gekomen om de druk van de ketel te halen
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Dat meirhaeghe 8ste is hebben ze uit de bronnen van het persagentschap Belga....
Maar volgens mijn bronnen (www.canadiancyclist.com) is het Roelken

Maar volgens mijn bronnen (www.canadiancyclist.com) is het Roelken