Helemaal mee eens.......chimaera-8-2mega wrote:Van nicholas, tijdloos frame en volgens vele comments is tita nog eens zeer comfortabel
welke van de drie
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- aresius
- Mountainbiker
Re: Endorfin
Ik denk dat meneer bikesport uw bericht gelezen heeft want is er blijkbaar afgehaald.CameleonBike.com wrote:Ter info: Merk op dat Bikesport wel geen Endorfin dealer is, om misverstanden te vermijden.
De foto van de SPEED II op pag.1 dateerd al van in 2002 ofzo!
- endorfin
- Mountainbiker
orbea: wel exclusief, redelijk van geometrie, wss mijn keuze
van nicholas: ik heb gehoord dat die titanium buizen niet de buizen zijn die lightspeed, seven, marin ed gebruiken. Dit zou van mindere kwaliteit zijn. Maarja het is titanium
endorfin: zwaar frame, 1.7kilo is echt wel teveel. Maar weer exclusief, veel kleuren, en nog een minpunt, de lange wachttijden.
van nicholas: ik heb gehoord dat die titanium buizen niet de buizen zijn die lightspeed, seven, marin ed gebruiken. Dit zou van mindere kwaliteit zijn. Maarja het is titanium
endorfin: zwaar frame, 1.7kilo is echt wel teveel. Maar weer exclusief, veel kleuren, en nog een minpunt, de lange wachttijden.