Benelux Kampioenschap Tubeke-Tubize 28&29/07/2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

wat een blunder vandaag
de juniors werden afgeroepen 1 voor 1 om hun dan op te stellen aan de stratlijn en terwijl ze nog bezig zijn klinkt het startschot reeds met als gevolg een stuk of 5 die moeten starten met een grote achterstand

wat doet de organisatie , gewoon eens lachen onder elkaar
Blij dattek daar niet was kging wrs bij die 5 geweest zijn #-o
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

zoals voorspeld was het niet veel soeps de omloop ondanks dat het héél zwaar was.

Kon dit nu echt niet anders?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Tom M wrote:zoals voorspeld was het niet veel soeps de omloop ondanks dat het héél zwaar was.

Kon dit nu echt niet anders?
Blij dat ik forfait gegeven heb, omloop was een schande!
Heb niemand er iets goeds over horen zeggen en dat heeft nix met het weer te maken. Mijn buurmeisje van 6 zou het beter kunnen.
Ik was zaterdag gaan klagen bij den bond, maar die moesten is lachen, iemand mompelde van :doe zelf dan eens iets.....tja.
olike,xcluzivteam
Mountainbiker

Post by olike,xcluzivteam »

twas schandalig het parcour kging toch proberen uitrijden ma het noodlot sloeg na de eerste ronde toe mijn keting tussen cassette en wiel, :(
MTBart7
Mountainbiker

Post by MTBart7 »

[Kon dit nu echt niet anders?[/quote]

Blij dat ik forfait gegeven heb, omloop was een schande!
Heb niemand er iets goeds over horen zeggen en dat heeft nix met het weer te maken. Mijn buurmeisje van 6 zou het beter kunnen.
Ik was zaterdag gaan klagen bij den bond, maar die moesten is lachen, iemand mompelde van :doe zelf dan eens iets.....tja.[/quote]

Als ik dit hier allemaal lees...ist triestig,vooral dat laatse hier.Er komen veel mtb teams bij en er is veel goede wil van mensen die deze teams steunen en dan krijgt ge zulke reakties van de bond...ik rij als mtbiker nu een aantal wedstrijden op de weg en daar is alles tot in de puntjes geregeld en het is maar 3 eurokes inschrijving.En de uitslag staat enkele uren na de wedstrijd al opt net enz...
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

het probleem was er ook voor een groot stuk dat de uci afgevaardigde een heel deel van het parkoers heeft geskipt (een noor)
plus dat men vrij kort op het einde naar dit domein is moeten uitwijken omdat men geen tweede vergunning kreeg voor Ottignies
dus dit parkoers was een noodsenario
verder ga ik me er niet te veel mee bemoeien
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Post Reply