Domein De Gavers Harelbeke

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MTB-Tibi
Mountainbiker
Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Post by MTB-Tibi »

vandaag de blauwe mtb-route in de gavers gedaan, en inderdaad, aan de molen ontbreken er pijltjes...
Het lag er zéér modderig bij, eens gevallen :roll: en een platte achterband... :( #-o :evil:
MTB-Tibi
Mountainbiker

Post by MTB-Tibi »

update, vandaag gaan controleren:

Parcour Foto 1, 2 en 5 is er nog

Parcour Foto 3 en 4 is niet meer berijdbaar

Foto 3: Helemaal toegegroeid...
Foto 4: Kan je niet herkennen, ikzelf heb het een stukje kunnen volgen omdat ik het nog vanbuiten kende van vroeger, maar als je er nog nooit op gereden hebt, herken je het niet...

Cya
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Hopelijk word foto 3 weer berijdbaar tegen September want vanaf dan zou ik er graag op gaan crossen...
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Hallo allemaal,

Morgen ga ik opnieuw naar gavers om nieuwe pics te nemen en de werken aan De Gavers Zuid. Niet te doen wat ze daar aan het forceren zijn. De mountainbike routes komen niet in het gevaar zo te zien :-)

Voor de mensen die van plan zijn naar Gavers te gaan: OPGEPAST voor de blauwe route, niet ver van de parking zul je naar links moeten gaan (waar ze aan het werken zijn) ik heb daar al meerdere bikers gezien met hun voeten in het water. Je ziet het niet maar als je erdoor rijdt zak je er meteen in... #-o Gewoon een beetje verder inslaan. Maar kga hier ook dan eens fotootje van pakken. Hmm..misschien ga k vandaag gaan kweet t nie
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Vandaag rap naar Gavers geweest om pics te maken, had er nog liggen van vorige zomer en heb er dan maar meteen een slideshow van gemaakt. Kzag ook pijltje van een TT, zou het die van waregem zijn ?

MTB-Tibi
Mountainbiker

Post by MTB-Tibi »

jaja, sjiek filmpje..
de gavers is eraan aan 't gaan...
Heb je al een mailtje gestuurt naar stad Harelbeke ofdat ze dat eventueel zouden veranderen?...
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

MTB-Tibi wrote:jaja, sjiek filmpje..
de gavers is eraan aan 't gaan...
Heb je al een mailtje gestuurt naar stad Harelbeke ofdat ze dat eventueel zouden veranderen?...
Is inderdaad beetje aan het verlsleten, vooral de bmx parcours...een extra laagje aarde kan er geen kwaad.
MTB-Tibi
Mountainbiker

Post by MTB-Tibi »

én dirts, k ken een bmx'er waar ik vroeger mee eens heb afgesproken om dirts te bouwen, maar hij heeft mijn nummer maar ik niet 't zijne.. #-o
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Alles ligt er weer toppie bij he, is wel 2 weken geleden dak nog es geweest ben maar toen was het echt droog. De routes komen niet in gevaar tijdens de "verbouwingen".

Vanaf juli verlaat k de gavers en ga k zoals vorig jaar 2 maand de bloso routes gaan doen.
Crusader
Mountainbiker

Post by Crusader »

Kan iemand mij hier vertellen van wanneer die blauwe route in de Gavers in gebruik is en van vanwaar die juist vertrekt. :-?

Ik heb deze opgemerkt toen ik in de Gavers gereden heb.
Het was meer dan een jaar dat ik niet in de gavers gereden had.(Toertochten, Ronde Van Vlaanderen) :wink:

Normaal neem ik het groene parcour. Is dit veel verschil met het blauwe?
En wat is de juiste naam van de blauwe lus???
Post Reply