Maria-Aalter 29-06-07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

swentibold wrote: Nog rap eens bij de heilige clara met verse eieren voor goed weer.
'k Geloof dat het vorte eieren waren :-? ofwel heeft heilige clara haar werk niet goed gedaan ! :evil:

Vrees dak zal passen vandaag, kwestie van tijdig op feest te komen vanavond :bounce: .

Misschien tot een volgende (bijna thuisrit).
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

is die rasta party daar terug, want ik zal mijn tentje mee hebben :drunk: :bounce:
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

juist in de lange broek gesprongen en klaar om te vertrekken.

Het zonnetje komt er nu en dan door, der is juist wa wind.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Toemme ,
helaas heb ik vandaag andere verplichtingen .
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Zal deze keer niet lukken. :(
Toch veel plezier, daar. :wink:
edse
Mountainbiker

Post by edse »

gisteren na het werk vliegensvlug huiswaarts want het was gestopt met regenen.Van thuis uit dan per vélo naar maria-aalter.
De rit zelf was goed natuurlijk en had voor mij althans geen verrassingen want ik ben van de streek.
Jammer dat er toch ergens pijltjes verdwenen waren en ik samen met verschillende anderen heb ik nadien gehoord toch een stuk van de rit en de bevoorrading hebben gemist.Op zich geen ramp want de boterham met hesp was op het einde ook heel lekker.
De forumbikers gemist bij het vertrek ( ik kwam toe als jullie al vertrokken,ik had jullie herkend aan de man met de camera op de helm,als die toen al aan lag moet ik in beeld zijn gekomen bij de start :lol: ).
Misschien niet spijtig want nadien nog een praatje gedaan met jocca en zo te horen is er toch weeral gevlamd.Nadien dan ook de anderen nog eventjes gezien...grote plateau,veeteeteetje,lichterveldenaere en voor den eerste keer ook cowboy peter en..?..der was nog iemand welke ik zijne nick ik nu niet weet .
Jocca als ik u niet meer zou zien veel succes daar in polen.
Eddy.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

edse wrote: De forumbikers gemist bij het vertrek ( ik kwam toe als jullie al vertrokken,ik had jullie herkend aan de man met de camera op de helm,als die toen al aan lag moet ik in beeld zijn gekomen bij de start :lol: ).
Misschien niet spijtig want nadien nog een praatje gedaan met jocca en zo te horen is er toch weeral gevlamd.Nadien dan ook de anderen nog eventjes gezien...grote plateau,veeteeteetje,lichterveldenaere en voor den eerste keer ook cowboy peter en ..?..der was nog iemand welke ik zijne nick ik nu niet weet .

Eddy.
Dat was Jodelaietie.

Gisteren dan ook vertrokken met het treintje.(Klein plateautje en Vtpptje vertrokken met wat voorsprong! [-X )
Het spel zat meteen op de wagen met de jonge snaken Cowboy Peter en Jocca die dachten dat den arrivee achter den eersten bocht lag. #-o [-X Die mannen hun "talloire" eerst wat laten opeten :lol: en dan (met de harde zijwind als bondgenoot) een beetje aan "boordrijden "gedaan samen met jodelaietie. :wink:
Jammer dat er weer pijltjes weg :evil: waren, een stukske voor de bevoorrading en we zo op zoek moesten naar het vervolg van de rit(hebben deze wel gevonden)of het gemiddelde van 29.5 van vorig jaar #-o zou eraan geweest zijn.
Zo werd het treintje weer bijna compleet aan de prima bevoorrading en werd het tempo fel gedrukt. =D> Op het 'crossparcours' nog cowboy Peter een hellingske zien oprijden en achterwaarts weer afrijden :bounce: =P~ (kettingbreuk welke vlug hersteld was)

Samen naar het eindstationneke gereden en een "ijsdouchke"gepakt om daarna nog ne leuken après te houden met een lekkere "stutte mé espe" =D>

@swentibolt:proficiat met de inrichting =D> en 't parcours =D> en volgend jaar weer 30graden 8) en we zijn er terug bij.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gisterenavond vol ergernis aan deze rit gestart. Een rit van normaal gezien een half uur, maar nu zeker 1.10u aangezeten. Blijkbaar hebben ze in Wingene veel geld gevonden voor openbare werken, want ik sukkelde van de ene wegomleiding in de andere, en alle even slecht. 'k heb heel Ruiselde doorkruist op zoek naar een wegwijzer naar Sint-Maria-Aalter en pas laat een gevonden. :evil: :evil: :evil:

Soit, in al mijn frustratie blijkbaar niet gezien dat er aan de start al een splitsting 25-40 was en zodoende de verkeerde richting gekozen. Gelukkig was het maar een lus van enkele kilometers, maar ik belandde zo in het verre wiel van de forum-TGV. In de zoektocht naar een verdwenen pijl bij hen geraakt en niet meer echt moeten lossen (wel diep moeten gaan, dus 't was voor hen op 't gemak).

De tocht zelf was er eentje in dezelfde trand als vorig jaar, veel dreven, van tijd tot tijd een bosje en een singletrack (en dan had ik blijkbaar een leuke gemist in het begin). Een aangename tocht om de werkweek mee af te sluiten :-D . Jammer van de pijlenroof waar deze organisatie onder te lijden had. Bovendien ook een mindere opkomst door het mindere weer in de middag.
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

bedankt aan allen die hier aanwezig waren. ook ik vindt het schandalig van de pijlenroof. ik denk dat ik mijn best gedaan heb om alle pijlenproblemen op te lossen. maar ja ik kan ook niet op alle plaatsen te gelijk zijn. Voor volgend jaar ga ik proberen om er terug nieuwe stukken in te steken. Alvast tot de volgende keer. Er waren in totaal 195 biker aanwezig =D> =D> =D>
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Ik kan hier niet veel meer aan toevoegen. Jammer dat heel wat mensen zich hebben laten afschrikken door het slechte weer. Geen enkele druppel gezien en het parcours (zelfs de techn. stukken) kunnen heel wat regen verdragen.
Best wel gezellig zo een na het werk ritje , voor herhaling vatbaar.
Hetgeen me vooral zal bijblijven is de achteruitrijdende CP.Ik daag iedereen uit om het eens te proberen achteruit berg naar beneden te rijden. #-o #-o
Post Reply