01/07/07 Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Doobie
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage

Post by Doobie »

Sounds good =D>

Zeker van de partij! Deze keer wel met een vervangvork, zullen die es lekker testen...

Santé :drunk:
Tjerre
Mountainbiker

Post by Tjerre »

Ik zal er zeker niet bij zijn zondag, ben woensdag ziek opgestaan. :( :( :( Mijn fietsenmaker heeft wel net gebeld dat ik morgen mijn MTB kan komen halen dus kan ik wel rustig wa gaan bollen dit week end.En voor de rest maar wat rusten.Goei en veilige rit gewenst zondag
gardap
Mountainbiker

Post by gardap »

Vorig jaar de 100 gedaan , dit jaar weer van de partij. Echt knappe tocht.
Persoonlijke tijd proberen te verbreken maar ze geven regen tot zelfs onweer. Tijd is anders ook niet te vergelijken daar het parcours 35% is aangepast. Hopelijk wat meer descend dan monter [-o< . Swat , Zondagmorgend vroeg uit de veren en van de partij . Ban,den zullen naar het mud toeleunend worden een Schwalbe jimmy 2.1 . Met een moby "dick" 2.25 zal het te veel weerstand geven in de mud . Laat je glijden en snijden!!
jo
Mountainbiker

Post by jo »

waarschijnlijk kom ik ook af , nog eens een TT' ke doen , is al efkes geleden , na al die zware marathon's van de laatste weken zal dees eens deugt doen . ( eens op gemakse mtb'en )
Waarschijnlijk de 100km als de benen het toelaten , zaterdag 205km op de weg bollen .
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Op de flyer staat waversebaan - Oud-heverlee maar hier op de website staat Korbeekdamstraat - Oud-heverlee. Waar precies moet ik nu zijn? Al meer nieuws over de hoogtemeters van de 65 km? Hoeveel bar doe ik best in men bandjes?
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

sportyboy wrote:Op de flyer staat waversebaan - Oud-heverlee maar hier op de website staat Korbeekdamstraat - Oud-heverlee. Waar precies moet ik nu zijn? Al meer nieuws over de hoogtemeters van de 65 km? Hoeveel bar doe ik best in men bandjes?
Kloosterdreef moet je zijn, zijstraatje van de waversebaan. Al zal daar parkeren voor de vroege vogels zijn ...

Ben ook wel benieuwd naar hoe het erbij ligt, het heeft hier net na de middag en rond een uur of 7 een tijdje serieus gegoten. Voor morgen geven ze droger dus ik vermoed dat de bos er (zoals steeds) behoorlijk tot zeer behoorlijk berijdbaar gaat zijn. Dat is het voordeel van Meerdaelbos!

Ik ga voor Racing Ralphs op 2,5 bar zowat, onderweg zien we dan nog wel of we moeten aflaten.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

hoeveel lussesn zijn er 60-100
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

Net binnen van de afpijling en zoals verwacht heeft de regenbui van gisterenavond niet veel veranderd aan het parcours...en vandaag de ganse dag droog dus zeer goed bereidbaar en droog.

Wat zegt het weerbericht voor de streek voor morgen (www.bdb.be): 3,5mm neerslag, opklaringen, 5u50 min zon...het zal allemaal nogal meevallen met de regen hier in het centrum van het land.

Voor de weg naar de start raadpleeg je best even onze website www.downhillbikers.be wegens werken tussen Blanden en Oud-Heverlee. Anders gewoon onze pijlen volgen naar de start.

Er is parking vlak aan de start voor ongeveer 700 wagens, dus dat zal ook wel lukken

Hopelijk tot morgen
dikki
Mountainbiker

Post by dikki »

de stekenaars komen morgen ook af voor de 60 km's,hopelijk zijn er wat klimmetjes dan kan ik de conditie van mijne maat eens testen he :-D .
Tot morgen bikers.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Frenske en ik komen morgen ook af.... ben benieuwd wat we hier voorgeschoteld gaan krijgen, 't wordt de 45 of de 60km.

Ben alleen nog aan het twijfelen welke fiets....

Hardtail of Stumpjumper FSR?
Post Reply