Ga zondag 21 oktober mountainbiken in oostrozebeke.Vertrek vanuit aalter om 7h30 of 8h00 vanaf het station.Iemand interesse om mee te rijden.Na de rit een douche en een verkwikkend drankje, om danuiteindelijk ten laatste om 12h30 terug thuis te zijn
Beginnende bikers uit de omg. Brugge, Oostkamp, Beernem,...
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
peter v h x
- Mountainbiker
vtt-tocht putte
rijd zondag deze vtt in putte.Vertrek vanuit aalter om 7h30 (is ongeveer 95km rijden naar ginds).Zou ginds de afstand van 45km rijden.Heb nog een plaatsje vrij op de fietsdrager.Dus als iemand wil meerijden stuur me een prive bericht en gsm nummer en ik bel je op, vrouw of man , mij is het om het even.
-
groentenPuree
- Mountainbiker
Post by groentenPuree »
Na een aantal maanden niet gefietst te hebben (druk op 't werk, papa geworden) wil ik stilaan terug beginnen fietsen om tegen de zomer wat in form te geraken en enkele tochten mee te rijden.
Mijn vraag is dus of er mensen zijn die het zien zitten om tegen een bompa-tempo samen te rijden? Ik ben van Brugge centrum, en de weekends zijn voor mij ideaal, aangezien ik tijdens de week maar laat thuiskom van mijn werk.
Groeten.
Mijn vraag is dus of er mensen zijn die het zien zitten om tegen een bompa-tempo samen te rijden? Ik ben van Brugge centrum, en de weekends zijn voor mij ideaal, aangezien ik tijdens de week maar laat thuiskom van mijn werk.
Groeten.
beginnende bikers uit de omgeving brugge oostkamp beernem
Hallo,
Ben bereid om eens samen te rijden.Nu zondag 10 februari ga ik naar waregem (plat) of westouter (heuvels).speelt leeftijd een rol voor u?
neen, wel stuur een pb met gsm en ik bel je op, want gemiddeldeldes zijn niet belangrijk,wel het plezier.misschien tot zondag.
Ben bereid om eens samen te rijden.Nu zondag 10 februari ga ik naar waregem (plat) of westouter (heuvels).speelt leeftijd een rol voor u?
neen, wel stuur een pb met gsm en ik bel je op, want gemiddeldeldes zijn niet belangrijk,wel het plezier.misschien tot zondag.
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
Hey,
Ben ook beginner, momenteel Sint-Andries, binnenkort Sint-Pieters, dus regio Brugge.
Zal dit topic in de gaten houden, wie weet past het om eens mee te gaan rijden. Ben momenteel wel bezig met verbouwingen, dus het weekend zit er niet echt in...
Iemand soms zin om eens in het Heuvelland te gaan rijden? Ben de blauwe van Bloso gaan doen (vertrek vanuit Nieuwkerke) en viel zeer goed mee, ben van plan om binnenkort nog eens te gaan, op een "snipperdagje" in de week. heb nog plaats voor twee fietsen aan mijn "rek" dus, laat maar horen hé!
Ben ook beginner, momenteel Sint-Andries, binnenkort Sint-Pieters, dus regio Brugge.
Zal dit topic in de gaten houden, wie weet past het om eens mee te gaan rijden. Ben momenteel wel bezig met verbouwingen, dus het weekend zit er niet echt in...
Iemand soms zin om eens in het Heuvelland te gaan rijden? Ben de blauwe van Bloso gaan doen (vertrek vanuit Nieuwkerke) en viel zeer goed mee, ben van plan om binnenkort nog eens te gaan, op een "snipperdagje" in de week. heb nog plaats voor twee fietsen aan mijn "rek" dus, laat maar horen hé!
Jupla,
Ik ben ook beginner en woon ook op sint-pieters.
Ik werk in een onregelmatig uurrooster en heb dus vaak vrij in de week. Mensen die eens een toerke willen gaan rijden mogen gerust een mailtje zenden naar sjaarel@gmail.com
Groeten,
Karel
Ik ben ook beginner en woon ook op sint-pieters.
Ik werk in een onregelmatig uurrooster en heb dus vaak vrij in de week. Mensen die eens een toerke willen gaan rijden mogen gerust een mailtje zenden naar sjaarel@gmail.com
Groeten,
Karel
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
Ben definitief verhuisd naar Sint-Pieters, het zonnetje zit steeds langer uit 's avonds en de verbouwingen beginnen op te schieten. Tijd dus om de streek te verkennen.
Mensen uit de streek die tips hebben voor een tof (kort of middellang) ritje om 's avonds na het werk even af te haspelen en de beentjes los te gooien? Dacht om het kanaal Brugge-Oostende te volgen en dan wat paadjes te zoeken richting Houtave...
Als er iemand tips heeft of zin om mee te gaan, laat maar horen!

Mensen uit de streek die tips hebben voor een tof (kort of middellang) ritje om 's avonds na het werk even af te haspelen en de beentjes los te gooien? Dacht om het kanaal Brugge-Oostende te volgen en dan wat paadjes te zoeken richting Houtave...
Als er iemand tips heeft of zin om mee te gaan, laat maar horen!