19/05/2007 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

Was zolals bij velen een prachtige offroad tocht,op een prachtige zaterdag voormiddag .Vele singel tracks. :lol:
Zeer technisch parcours en daarom ook zwaar genoeg voor mij.
Mijn oude pols blessure komt met al dat links en rechts gedraai wel terug naar boven,maar ja....
Top organisatie..Tot volgend jaar =D> :P
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Tja, twas in orde he, Kheb de 25 km gedaan met mijn 2 kids,10 en 11 jaar oud, ze hebben zich goed geamuseerd
We rijden ieder wekend zo een tweetal toertochten,maar deze was een speciaalke daar we van oost vl zijn!
We waren een wekend in sunparks dus was het leuk eens volledig in het bos te zitten met veel draaien en keren,we waren zelfs maar 5 km ver en stonden oog in oog met een hert!!wat een ervaring voor de kids

Zeer leuke tocht,goede bepijling en een goede bevoorrading 10/10
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

den Trekmountainbiker wrote:Tja, twas in orde he, Kheb de 25 km gedaan met mijn 2 kids,10 en 11 jaar oud, ze hebben zich goed geamuseerd
We rijden ieder wekend zo een tweetal toertochten,maar deze was een speciaalke daar we van oost vl zijn!
We waren een wekend in sunparks dus was het leuk eens volledig in het bos te zitten met veel draaien en keren,we waren zelfs maar 5 km ver en stonden oog in oog met een hert!!wat een ervaring voor de kids

Zeer leuke tocht,goede bepijling en een goede bevoorrading 10/10
da was jij die naast ons geparkeerd stond :lol:
heb je de zondag de vaste route in Luykgestel gereden?

Willy
Sofia
Mountainbiker

Post by Sofia »

Het was echt een SUPERleuk parcourske! Heb ervan genoten! Mij mogen ze hier half augustus terug verwachten!
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Hoi,Willy

Zondag heb ik een tocht gedaan met de oudste zoon,wat rond lommel in de bossen gereden,en een deel van de zandwinnigsputten gedaan ,en ook nog wat langs het kempisch kanaal,niet langs de weg, maar de bosrand verkent!!
Zo een 30 km gedaan! plezant!!
Toch een mooie streek die kempen!!
velozot
Mountainbiker

Post by velozot »

ik met mijn makker waren er als eerste mtb ers we waren nog geen 6 km ver en plots stonden we al aan de bevoorading zijun toen via domein ong 3 km weer aan vertek punt gekomen hebben toen gezien dat er aan vijver de pijl zicht baar was voor het terug keren en hebben die gevolgd daardoor verkeerd heb toen stuk boom op route gelegd na enkele km komen we op beton daar lag een mazout vlek en zijn daar alle 2 zwaar ten val gekomen overal zwaare schaafwonden en toen was de goesting over de pijlen stonden vrij laat en kon daar door niet goed doorrijden 6/10 heb al betere tochten gereeden
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

velozot wrote:ik met mijn makker waren er als eerste mtb ers we waren nog geen 6 km ver en plots stonden we al aan de bevoorading zijun toen via domein ong 3 km weer aan vertek punt gekomen hebben toen gezien dat er aan vijver de pijl zicht baar was voor het terug keren en hebben die gevolgd daardoor verkeerd heb toen stuk boom op route gelegd na enkele km komen we op beton daar lag een mazout vlek en zijn daar alle 2 zwaar ten val gekomen overal zwaare schaafwonden en toen was de goesting over de pijlen stonden vrij laat en kon daar door niet goed doorrijden 6/10 heb al betere tochten gereeden
.

Wat een belachelijke commentaar.

Ten eerste leert genieten van een 10/10 tochtje als deze en kijkt meer naar de natuur en de pijltjes ipv naar uw maximumsnelheid of gemiddelde op uw computerke of 't wiel van uw medevlammer.
Ten tweede leert fietsen, ook als er bochtjes zijn.
Ten derde, 'k heb u denk gezien aan de bevoorrading, zwaar ten val, overal zware schaafwonden. Ge kunt nogal overdrijven blijkbaar, ge doet precies of ge waart bijna dood :-) .
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb ook al betere tochten gereden, maar niet in deze streek. Ik vond dit 1 van de beste tochten in de kempen op gebied van parkoer (massa's singletracks) en ik heb hier al veel TT'en gereden.
Post Reply