01/05/2007 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

lg wrote:Trouwens die mannen die daar met een gem. van 22km/h door fietsen, ik moest het toch op een schamele 16.7 houden. Volgend jaar beter, wie weet???
LG, eerlijk duurt het langst... Als je "maar" 16.7 hebt gereden, heb je hem tenminste gereden. Ik vrees dat er veel zijn die rapper rijden op het forum dan hun kilometriekse heeft getoond. Er zijn er natuurlijk altijd die kunnen koersen (echt koersen) maar het is zeker geen schande om met lagere gemiddelden af te komen.

Ik zou trouwens die 93 niet overleven denk ik. =D>
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

JurgenG wrote:Ik heb de 32 km gedaan en was eigenlijk een beetje ontgoocheld in het weinige onverhard dat er te vinden was.

Tot volgend jaar met wat meer kilometers in de benen en dus voor een grotere toer. :wink:
Ook ik heb ooit eens in Ieper door tijdsgebrek een toertje van ca 30 km gereden .En ook ik had dan diezelfde bevinding .Maar dat heeft enkel te maken met hetgeen dat voorhanden is aan onverhard (denk ik toch) en niets met organisatie want de grootste toer was perfect.Dus trainen maar .
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Al gepost onder marathons maar doe het hier dan ook maar eens.

Het doet ons deugd hier veel positiefs te lezen op het forum en ook met de tips betreffend bepijling of bevoorrading. We zullen er werk van maken.
De laatsten die het zonder boterham hebben moeten stellen, en het tekort aan drank was te maken met het feit dat we die massale opkomst van 1124 bikers niet verwacht hadden.
Het verdwijnen van de pijlen rond de Cats is een jaarlijks terug komend probleem waar we enkel standvastig deze opnieuw kunnen terug hangen. Toen ik gisterenavond de borden van splitsing ging halen was deze zelfs al niet meer terug te vinden op de Zwarte Berg.
Aan de kosmos hebben we op het laatste moment de parcours moeten aanpassen omdat we niet meer door het bosje mochten om dan uit te komen aan de kapel, hier hadden we beter ergens bordje geplaatst van fietsen in twee richtingen, maar in de drukte van de laatste dagen hebben we dit over het hoofd gezien.

Heb veel mannen en vrouwen uitgeput maar voldaan op het terras zien zitten,

Thanks
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker

Post by Bahamontes Wacky racer »

Ons magisch verslag op deze site www.wackyracers.be.

Enjoy :-D
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Prachtige rit met heel wat hoogtemeters (1626m) 8)
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

LG, eerlijk duurt het langst... Als je "maar" 16.7 hebt gereden, heb je hem tenminste gereden. Ik vrees dat er veel zijn die rapper rijden op het forum dan hun kilometriekse heeft getoond. Er zijn er natuurlijk altijd die kunnen koersen (echt koersen) maar het is zeker geen schande om met lagere gemiddelden af te komen.

Ik zou trouwens die 93 niet overleven denk ik.

je mag gerust mijn kilometriekske eens vragen ze, quickstep tenuetje :-D
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Moustache wrote:
lg wrote:Trouwens die mannen die daar met een gem. van 22km/h door fietsen, ik moest het toch op een schamele 16.7 houden. Volgend jaar beter, wie weet???

Agree, heb er ook al veel tegengekomen die dachten dat ze 30 per uur reden terwijk mijn tellerke er slechts 28 aangaf.
Wat natuurlijk niet bewijst dat de mijne juist afleest :p.
Vraag me af hoe je dit precies kunt nagaan. (naast de instellingen volgens het boekje: wielhoogte en banddikte)
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Vree schonen tt, maar ferm lastig voor iemand die totaal niet kan klimmen, goed van start gegaan en direct 2 man hun wiel genomen, klein demarrageke geplaatst en weg. Tot aan de voet van de heuvels dan, want omhoog rijden gaat niet bij mij. Heb dan op het gemak op mijn tempo de heuvelkes verteerd, ook ne keer tegen de grond gegaan in het naar boven rijden waarbij ik bijna iemand anders meesleurde, sorry daarvoor. Ben gegaan voor de 68, maar na de derde bevoorrading toch maar de rechte baan naar Ieper gezocht, en aangekomen met een gemiddelde van 18.3 :oops: :oops: :oops:
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

uncle sam wrote:
Moustache wrote:

Agree, heb er ook al veel tegengekomen die dachten dat ze 30 per uur reden terwijk mijn tellerke er slechts 28 aangaf.
Vraag me af hoe je dit precies kunt nagaan. (naast de instellingen volgens het boekje: wielhoogte en banddikte)

Had zelf 17,9 per uur op de ... 125km (Beetje verloren gereden op de Cats) Zou er anders niet over beginnen maar op 47 jaar en alleen beukend tegen de wind geeft het toch voor mij een voldoening. :P
En... lag 5 maanden geleden nog met 8 gebroken wervels in hospitaal na TT van Avelgem. :cry:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

long fellow wrote:
uncle sam wrote:
Moustache wrote: LG, eerlijk duurt het langst... Als je "maar" 16.7 hebt gereden, heb je hem tenminste gereden. Ik vrees dat er veel zijn die rapper rijden op het forum dan hun kilometriekse heeft getoond. Er zijn er natuurlijk altijd die kunnen koersen (echt koersen) maar het is zeker geen schande om met lagere gemiddelden af te komen.

Had zelf 17,9 per uur op de ... 125km (Beetje verloren gereden op de Cats) Zou er anders niet over beginnen maar op 47 jaar en alleen beukend tegen de wind geeft het toch voor mij een voldoening. :P
En... lag 5 maanden geleden nog met 8 gebroken wervels in hospitaal na TT van Avelgem. :cry:

=D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply