Ja jongens heb hier een vraahske voor iets te plaatsen,ben namelijk mijn mtb-bril van bbb tis ne witte verloren na zo een 18km in een bos met single track van ong 2km. mocht er iemands ene gevonden..alvast thanks daarvoor
vandaag eens een stevig tochtje afgelegd in en rond anderlecht,twas de max alhoewel ik mijn bril heb verl en 1ste bev heb gemist.Zalwel aan mij gelegen hebben..ben overal opgeraakt buiten diene 1sten bult doeme HAD57KM op teller en 18.3gem de 1ste 10km bolden bij mij voor geen meter daarna goede benen gevonden.moet zeggen wa schoon parkoer goed aangeduid en goede bevooradingenkomt erg hoog op mijn toertochten te staan. neb nog paar man gezien van forum waaronder dickie en nog 2andere. Tot volgende..grtz
Vandaag met P° en in extremis ook nog Dickie hier in Anderlecht komen rijden. Wat mij betreft een super goede rit Had geen flauw benul van de mogelijkheden hier. De hellingen buiten de start allemaal opgeraakt.
Heb enkel problemen met de pijlen rood zie ik niet goed(kleurenblind) als er 2kleuren zijn is dat geen probleem, besef echter wel dat, dat de minderheid is, heb ik toch nog enkele km. meer dan ik aanvankelijk dacht te doen
Op den apres nog met enkel bikers na gepraat tot P° terug was die heeft de kleine toer er nog bij genomen in dees streek kan ik daar enkel maar eens van dromen. Zal hier eens vaker moeten komen!
Was weeral een geslaagde zondag.
Voor ons stond deze TT ook de 1e keer op't menu en "waaw" wat een fantastisch parcours hebben die mannen uitgestippeld
Echt 1 van de betere TT's die wel al gereden hebben - tof, zo'n heuvelachtig parcours in een knappe streek.
Tot volgende editie.
Tweede keer dat ik hier kom rijden. Eén van de betere TT'n rond het Brusselse. 'k Zou beter geen goede reclame maken, want zo rustig rijdt ge bijna nooit. En dan dat schoon lief jufrakke dat nog zo bezorgd is dat ge niet zou vallen als ge die trappen naar beneden doe...
Proficiat aan de organisatoren en zeker aan diegene die de route hebben uitgestippeld.
Gé claxon wrote:leuk tt ke gereden zelfs bij de eerste ravito een schowke gegeven in de zandafdaling patat up mijn *** gelukkig is er niks aan mijne claxon
Daar zijn er wel meer met hun ***#-o in het zand terecht gekomen
Doobie & collega Pitjes (Seat Boy's) waren ook van de partij... Was een tijdje geleden maar terug de smaak te pakken! Mega proficiat aan de organisatie Voor herhaling vatbaar.
Weet er iemand of er foto's verschijnen van deze tt?
Doobie & collega Pitjes (Seat Boy's) waren ook van de partij... Was een tijdje geleden maar terug de smaak te pakken! Mega proficiat aan de organisatie Voor herhaling vatbaar.
Weet er iemand of er foto's verschijnen van deze tt?