inderdaad, na een dikke 200 km nog steeds in de spits van de wedstrijd.JanMan wrote:Filip Meirhaeghe heeft zicht toch weer maar mooi in de kijker gereden!
wie wint paris-roubaix?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
goeie glazen bol gijheuveltje wrote:gepost donderdag 12 april
voor mij stuart o'grady. maakt veel kans,minder keuze leif hoste,
vroege ontsnapping filip meirhaeghe mee.al op verkenning geweest den
mbiker ;;.
juist oif nie
grt...
- focus_wrc
- Mountainbiker
- Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude
wat deed michaelsen daar feitelijk opt laatste? hij komt uit een kasseistrook, plat of nie, ik weet het niet, rijdt naar de kant, valt van zijn fiets. Wisselt met een fiets met hoge carbon velgen en gaat dan op zijne tutter op een kasseistrook. Het kleinste kind weet toch dat die wielen daarvoor niet dienen?
- Nicoow201
- Mountainbiker
die beelden wil ik wel eens zien eigenlijk. (heb alleen de aankomst gezienfocus_wrc wrote:wat deed michaelsen daar feitelijk opt laatste? hij komt uit een kasseistrook, plat of nie, ik weet het niet, rijdt naar de kant, valt van zijn fiets. Wisselt met een fiets met hoge carbon velgen en gaat dan op zijne tutter op een kasseistrook. Het kleinste kind weet toch dat die wielen daarvoor niet dienen?
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
die andere fiets diende voor sneler over de resterende 20 km zonder kasseien ( enkel dat kleine stukje nog aan de aankomst ) te rijden.
maar mischien stonden de banden veel te hard ????
ging wel mooi tegen de vlakte achterwiel schoof weg
( maar heeft de moto niet over zijn wielen gereden ??? dan zullen die ook stuk zijn geweest )
bert
maar mischien stonden de banden veel te hard ????
ging wel mooi tegen de vlakte achterwiel schoof weg
( maar heeft de moto niet over zijn wielen gereden ??? dan zullen die ook stuk zijn geweest )
bert
Zelfs als dat zo is vind ik dat je dat uit respect voor die mens niet op een forum hoort te gooienpatje wrote:Had Boonen geen problemeke in zijn broek.
Had verstaan dat hij maagproblemen had en daardoor een windje gelaten met wat sauce derbij. Was zelfs even te zien op TV
Mss ben ik wel een zaag...