Templeuve 14/04/07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

Samen met mijn kompaan de 114 gadaan , had een superdag en leek wel te vliegen, foto's staan al op de site van , www.tignon.be

Wij zijn de mannen met de gele tenue ne aankomst.
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Ons verslag staat online !!!

Greetzzzz
moviestar 8)
putje
Mountainbiker

Paris-Roubaix 2007

Post by putje »

Vertrokken om 11u15 vanuit Templeuve voor de jaarlijkse Paris-Roubaix toertocht voor de eerste maal met vrije start !
Aan de start : 15 Kortrijkse-mountainbikers + 1 Moto voor een alternatieve route (85KM)

Foto's : http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 202007.htm
XL
Mountainbiker

Post by XL »

We hebben terug een nieuwe belevenis ondergaan, echt kassei gevoel , bij dat weertje was het wel een meevaller. Wij danken de medegenoten die ons vergezeld hebben bij het dokkeren over de kasseien. Ik bedank diegene die dat vrouwtje(gemiddeld 26.3) andermaal terug bij de groep bracht ( in begin toch).wat voor een vrouw tellen kan. In iedergeval ik heb er van genoten. Thanks voor de organisatie, handdoek washandje en stukje zeep dat we mochten gebruiken.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

ik kon er bijna geen genoeg van krijgen :bounce: :bounce:
Mo na 114 km stampen en stoempen hadden m'n benen der wel genoeg van :drunk:
Kben echt blij dat ik het gedaan heb en zal deze zeker noteren voor volgend jaar.
Schitterend weer, al veel volk en leute, goeie controles,...
M'n liefde voor de kasseien is er niet minder op geworden.

@ gonewild
Zijde gullie da naast foto 33?
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Gestart met zanneis en kjell in templeuve en weer genoten van de vele kasseikes al moet ik zeggen da mijn pille plat was na 90 km (hebben 7 km misreden)dit moet je gewoon gedaan hebben in je leven.
Tot volgend jaar templeuve :wink:
kommil
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

samengevat: gewoon genieten
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

Slijkcrossertje, dat zijn inderdaad wij op foto nr 33
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn. Ik had graag eens het verschil gevoeld met vorig jaar toen bij het naderen van Mons-en-Pévèle daar de hemesluizen openden. Op een paar minuten tijd was dat daar een serieuze slijkboel.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

lok 36000 wrote:Jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn. Ik had graag eens het verschil gevoeld met vorig jaar toen bij het naderen van Mons-en-Pévèle daar de hemesluizen openden. Op een paar minuten tijd was dat daar een serieuze slijkboel.
Dit jaar was het een stofboeltje ... en daardoor veel beter berijdbaar dan vorig jaar. Maar daarom niet minder gevaarlijk. In de laatste linkse bocht hadden ze precies wat steentjes uitgekapt #-o ...

De slechste zone vond ik zelf de zone in Orchies langs de autostrade (zone 13). Deze zone zat er deze winter in de TT van Orchies helemaal op het einde ook in, ze waren ze toen aan het "herleggen" :evil: :evil: Alhoewel ... het leek er zaterdag meer op dat ze daar (zeker in het begin) gewoon een vrachtwagen kasseien hadden uitgekieperd ...
Post Reply