16/09/2007 Grand Raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Vedette wrote:8 september sluiten de inschrijvingen af.
Weet iemand of er de dag zelf nog kan ingeschreven worden?
Op de site van GRG vind ik niets terug.
denk het niet, bovendien moet het geld in principe ontvangen zijn de 8ste, dus schrijf je je best vandaag nog in, 't is wel precies of ze de inschrijvingsmodaliteiten nog niet aangepast hebben aan de nieuwe formule (geen chrono)
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Waarschijnlijk een domme vraag, maar zijn er bevoorradingen voorzien? En hoeveel zijn er dat op de 70km?
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Ik wil ook wel eens weten of er ter plaatse nog kan ingeschreven worden want wij dachten ook naar daar af te zakken voor de 130 !!
Greetz
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ik heb me vandaag ingeschreven en betaald. waarschijnlijk wat aan de late kant, maar ja, dat zien we dan wel weer...
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

VAN DE ORGANISATIE, vandaag maandag ontvangen:
Beste,

Normaalgezien nemen we geen inschrijvingen ter plaatse...
U mag u nog vandaag inschrijven en het betalingsbewijs per fax opsturen (061/46.42.05).
Met vriendelijke groeten,

Sarah
bikeraf
Mountainbiker

Post by bikeraf »

hallo

ik zal in bouillon zijn met enkele fietsmateriaal (meestal schoenen kleding enz met 40% korting en meer die niet op onze website zijn)

als u heb iets nodig van onze website http://www.vrvbike.com kunt u altijd op de website bestellen en laten weten dat u wil uw bestelling direct hebben in bouillon (dus zonder verzending kosten :-D )

als u heb iets nodig die niet op website is, vraag ons, mischieen hebben we ook ...

voor deze die nog willen inschrijven ik ben niet zeker maar ik denk dat het nog mogelijk is als u belt of via e mail vraagt.
bikeraf
Mountainbiker

Post by bikeraf »

hallo

ik zal in bouillon zijn met enkele fietsmateriaal (meestal schoenen kleding enz met 40% korting en meer die niet op onze website zijn)

als u heb iets nodig van onze website http://www.vrvbike.com kunt u altijd op de website bestellen en laten weten dat u wil uw bestelling direct hebben in bouillon (dus zonder verzending kosten :-D )

als u heb iets nodig die niet op website is, vraag ons, mischieen hebben we ook ...

voor deze die nog willen inschrijven ik ben niet zeker maar ik denk dat het nog mogelijk is als u belt of via e mail vraagt.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

mocht iemand zich dit afvragen: je kunt zaterdag tot 21.00 uur je nummerplaat afhalen in de tent
Z-Blocker
Mountainbiker

Post by Z-Blocker »

cyclon wrote:mocht iemand zich dit afvragen: je kunt zaterdag tot 21.00 uur je nummerplaat afhalen in de tent
Ik hoop dat je s'morgens je plaat ook kan afhalen?

Z.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

gezocht:

inschrijving voor de nachttocht op zaterdag en de dagtocht zondag.

Afstand doet er niet toe, ik rij sowieso de 130, desnoods per ongeluk.
Post Reply