Lendelede

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Net terug van deze route. Bepijling is prima, route is afwisselend met een matig off-road gehalte (33%). Ben hier vertrokken in Bavikhove en had 33,5 km op de teller en net geen anderhalf uur op weg geweest.
pearl jam
Mountainbiker

aangenaam verrast

Post by pearl jam »

Deze morgen de Baekelandt bloso route gereden in Lendelede. Oorspronkelijk ging ik de sjouwersroute rijden. Maar als ik naar buiten keek was er lichte motregen en veel wind.
Dan maar gekozen voor een kleinere afstand en een route dichter bij me thuis. Ik was aangenaam verrast van deze route. Er zitten enkele leuke stroken in waarvan ik het bestaan langs geen kanten wist. Een prima bepijling.......kortom deze tocht zal ik nog rijden wanneer ik eens s'avonds een dik uurtje wil biken.

Weet niet of er meer offroad uit deze streek te halen is als je enkel op grondgebied Lendelede blijft.
Samboris
Mountainbiker

Post by Samboris »

Net deze route eens gereden. Was aangenaam verrast! Sommige paden zijn best wel lastig om te doorploeteren maar daarom doen we het toch he... :bounce: Zeer goeie bepijling! Zeker goed alternatief. Proficiat aan de "bedenkers"
Greetz
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Zaterdag eens de bloso route van Lendelede gereden. Het was heel goed berijdbaar . Slechts 2x een 10-tal meter modderploeteren maar voor de rest was het te doen.
izegemnaar dietn
Mountainbiker

Post by izegemnaar dietn »

het weekend van Pasen heb ik de MTB route gereden van Lendelede.
rustig parcours ideaal voor de beginnende MTB'er. Ook over de aanduiding van de route valt zeker niet te klagen. je ziet al van verre de gele paaltjes staan.
greetz
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Trekt op geen z-*/k meer, bepijling is wel uitstekend, maar het parcours...
Op zich ook niet slecht, maar het overgrote deel vd offroad stukken, zijn helemaal uitgereden, behoorlijk diepe putten ook..
En als 't geregend heeft #-o EEN RAMP dan, modderploeteren tot en met..
Als 't in de buurt moet zijn doe ik Harelbeke bloso, niet zoveel offroad, maar iets meer "berg"op en het ploeteren is er niet bij.
Maar elk z'n gedacht daarover hé, sommigen doen dat modderploeteren graag..
Djess
Mountainbiker

Post by Djess »

Vorige week deze route gedaan, aangenaam verrast. Was droog en heel mooi weer, dus parcours lag er uitstekend bij. Bepijling is van het beste wat ik tot nog toe op Bloso-routes heb gezien: heel goed én duidelijk.
Leuk namiddagtochtje gehad dus, meer moet dat niet zijn voor ne woensdag. :wink:
Vennekeu
Mountainbiker

Post by Vennekeu »

Hey
Ik heb deze route vandaag eens gereden en inderdaad is de bepijling van deze route fantastisch enkel opletten bij een afdaling moet je na +-100m al naar rechts het veld in richting de stortplaats.Als je te vlug rijdt ben je dit pijltje gepaseerd zonder het te beseffen. Voor de rest schoon parcour met toffe stukken off-road.
grtz
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

Vandaag dit parcour gereden,
met de regen van de afgelopen dagen was het op sommige plaatsen lekker vettig.
De pijlen zijn heel goed te volgen.
Een leuk maar kort parcour.
Grtz
LFR
Mountainbiker

Lendelede

Post by LFR »

Hallo,
Vanuit Roeselare vertrokken om deze route eens te rijden.
Bepijling is OK, weeral een paar nieuwe stukken onverhard leren kennen.
Sommige stukken lagen er wel erg zwaar bij na de dooi, het was dus een mooie krachttraining.
Zal de volgende maal een deel van Ingelmunster eraan koppelen en zo terug naar huis rijden.

Mvg: LFR.
Post Reply