Thanks Lichterveldenaere, bijna weer zotte kosten gedaanLichterveldenaere wrote:'t Is geen strandrace. Gewone banden volstaan hier. De strandstrook rij je toch op het hardere gedeelte en voor die korte aanloop en terugkeer voor de strandstrook moet je echt geen strandbanden kopen hoor. De duinstroken tijdens de twee vorige edities kon je ook perfect doen met gewone banden.slijkcrosserke wrote:Nog effen een vraagske : kun je deze rit rijden met gewone modder banden of is het aangeraden van morgen nog een koppel speciale banden te gaan kopen?
03/03/07 Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Pepeetje en ik zullen er zijn tegen 8 uur.slijkcrosserke wrote:@ VTT: hoe laat vertrek je Zaterdag?
Tis maar dak op tijd uit m'n bed geraak.
Deze avond de bike bij de fietsenboer gaan ophalen want hij heeft serieus afgezien in de franse modder vorige week.
Maar nu is hij paraat voor het koksijdse zand.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad G-Unit.G-Unit wrote:en dan in de modderige polders met uw zandbanden zou ook niet echt aan te raden zijn.
Het wordt een beetje de gulden middenweg zoeken,zeker.
Eerst door de modderige polders (streek rond Nieuwpoort) en van daaruit het strand op en dan door de duintjes in het zand.
Welke de beste bandenkeuze is,weet ik ook niet.
Maar ja,we zullen er ook wel geraken,zeker.
- neverest
- Mountainbiker
Heb na de strandracen eindelijk mijn beachbanden vervangen door semi sliks van Michelin... daar zul je zonder al teveel problemen overal mee door rijden...veeteeteetje wrote:Inderdaad G-Unit.G-Unit wrote:en dan in de modderige polders met uw zandbanden zou ook niet echt aan te raden zijn.
Het wordt een beetje de gulden middenweg zoeken,zeker.
Eerst door de modderige polders (streek rond Nieuwpoort) en van daaruit het strand op en dan door de duintjes in het zand.
Welke de beste bandenkeuze is,weet ik ook niet.
Maar ja,we zullen er ook wel geraken,zeker.
-
eddy caesar
- Mountainbiker
Post by eddy caesar »
ze hebben me gemaild dat je zeker kan inschrijven tot 13u30 en dat het dan te zien valt ze zeggen dat het omstandigheden zijn dat ze niet in de hand hebbenTraxer wrote:He Katrien, je moet aan t'zeetje ook altijd rekening houden met de waterstanden als je op het strand gaat fietsen. Het is zaterdag hoogtij om 13.23 en dan valt er aan de zee zelf niet te fietsen.katrien20 wrote:En Eddy??? Heb je al antwoord gekregen ivm het vertrekken rond 14uur?eddy caesar wrote:kun je echt niet inschrijven tot 14u want ik kan er niet geraken tegen 13u anders moet ik naar westrozebeke wat een degelijke concurrent is
Het zal dus interessant zijn om s'morgens vroeg te fietsen, denk ik.
Als het even kan zou ik graag om 8 uur vertrekken.
Groetjes.
- polletje
- Mountainbiker
morgen : We starten de dag met een temperatuur van 7°C. In de voormiddag, meestal bewolkt en een enkele lichte bui. Na de middag, overwegend half bewolkt en een lichte bui en met een maximumtemperatuur van om en bij de 10°C De wind: W met een gemiddelde sterkte van 5 Bft en windstoten tot 60 km per uur.
De neerslagkans is 70% en er valt tot 4 l/m²
Ideaal weer dus om massaal af te komen noa onze schone kust voe a tt ! en an de kust doar en ze dust
De neerslagkans is 70% en er valt tot 4 l/m²
Ideaal weer dus om massaal af te komen noa onze schone kust voe a tt ! en an de kust doar en ze dust