De sprookjes van 1001 euro : weggesmeten geld
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
aan stoopken! eigen schuld hoor want als je goed bent verzekrd heb je dat ni voor!
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
das niewaar! een mtb van 4000 euro kan er vanaf maar een deftige verzekering!! jamaa das teveel hé

- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Ik ben daar achter gaan horen voor die verzekering en ook al heb je een bike van 8888 euro, ik kreeg maar 1500 euro terug betaal bij diefstal en ik moest kunnen bewijzen dat de bike op slot lag.XC-SjoerieMoerie wrote:Ik hoop da gij ni echt mountainbiked ^^Handige Harry wrote:das niewaar! een mtb van 4000 euro kan er vanaf maar een deftige verzekering!! jamaa das teveel hé![]()
![]()
Maar als H.H. mij een verzekering kan aanwijzen die het volledige bedrag uitbetaald, laat maar horen ( dit in plaats van mensen belachelijk te maken
Greettzzz
mijn 2 voorste tanden zijn al eens een paar keer afgebroken geweest. (keer of 6 in totaal) en dat heeft ons moeder tocht elkens een pak geld gekost.
de eerste keer was ik met men 2 tanden op de vensterbank gevallen. 2 van elke tand een stuk af. paar dage later wou ik een appel eten en terug die 2 stukjes eraf. ook 1 keer aan het trampolinespringen en met men knie tege mijn bakkes. terug die tand afgebroken.
de eerste keer was ik met men 2 tanden op de vensterbank gevallen. 2 van elke tand een stuk af. paar dage later wou ik een appel eten en terug die 2 stukjes eraf. ook 1 keer aan het trampolinespringen en met men knie tege mijn bakkes. terug die tand afgebroken.
- medguy
- Mountainbiker
gij houdt u liever bezig met futeliteiten zoalsHandige Harry wrote:neen ik heb geen pc!
en geen gsm (onbereikbaar zijn is de grootste luxe die je kan hebben)
en geen gps ( ik zie het er nut niet van in)
wel een tv voor ps2 (wat me tv aansluiting bespaart)
geen video
geen flatscreen
geen schulden
alles wat bij me thuis staat is betaald! ik smijt me niet in een viciueze cirkel van vanalles en nog wat op krediet te kopen en daarna naar het ocmw moeten om aan budgetbegeleiding te doen!!
auto - direct betaald!!!!!!
wie van jullie heeft er een hond
wat is je favoriete vlaamse artiest
wie is jullie favoriete vlaamse artieste
gaan jullie soms naar de mis
zijn er vegetariërs onder de bikers?
Al rare dingen tegengekomen tijdens het biken?
hatelijke muziek op tmf en stomme spotjes
Een kleine collectie van Handige Harrys domme vragen topics
Hier gebeurt dat bijna niet maar in Holland is het heel gewoon om je fiets te verzekeren:serge wrote:een verzekering kan aanwijzen die het volledige bedrag uitbetaald
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fie ... =countryNL
Meestal vragen ze dat je een goedgekeurd slot gebruikt en als je een anti-diefstalchip hebt op je fiets dan krijg je korting.