De sprookjes van 1001 euro : weggesmeten geld

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

aan stoopken! eigen schuld hoor want als je goed bent verzekrd heb je dat ni voor!
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Handige Harry wrote:aan stoopken! eigen schuld hoor want als je goed bent verzekrd heb je dat ni voor!
Alleen die ruit kan onder verzekering vallen en daarvoor moet je omnium hebben (glasbreuk).
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

das niewaar! een mtb van 4000 euro kan er vanaf maar een deftige verzekering!! jamaa das teveel hé :lol: :lol: :lol:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Handige Harry wrote:das niewaar! een mtb van 4000 euro kan er vanaf maar een deftige verzekering!! jamaa das teveel hé :lol: :lol: :lol:
Ik hoop da gij ni echt mountainbiked ^^
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

XC-SjoerieMoerie wrote:
Handige Harry wrote:das niewaar! een mtb van 4000 euro kan er vanaf maar een deftige verzekering!! jamaa das teveel hé :lol: :lol: :lol:
Ik hoop da gij ni echt mountainbiked ^^
Ik ben daar achter gaan horen voor die verzekering en ook al heb je een bike van 8888 euro, ik kreeg maar 1500 euro terug betaal bij diefstal en ik moest kunnen bewijzen dat de bike op slot lag.
Maar als H.H. mij een verzekering kan aanwijzen die het volledige bedrag uitbetaald, laat maar horen ( dit in plaats van mensen belachelijk te maken [-X )

Greettzzz
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

mijn 2 voorste tanden zijn al eens een paar keer afgebroken geweest. (keer of 6 in totaal) en dat heeft ons moeder tocht elkens een pak geld gekost. :lol:
de eerste keer was ik met men 2 tanden op de vensterbank gevallen. 2 van elke tand een stuk af. paar dage later wou ik een appel eten en terug die 2 stukjes eraf. ook 1 keer aan het trampolinespringen en met men knie tege mijn bakkes. terug die tand afgebroken. :lol:
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

bij het cyclink boekje van de bond zat er deze week een verzeker-je-bike-info-blaadje, heel het boekje stond vol met pic's uit wedstrijden. Wat zie ik daar dan doodleuk staan bij de voorwaarden :roll: fietsen die dienen voor wedstrijdgebruik kunnen niet verzekerd worden :^o
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

Handige Harry wrote:neen ik heb geen pc!
en geen gsm (onbereikbaar zijn is de grootste luxe die je kan hebben)
en geen gps ( ik zie het er nut niet van in)
wel een tv voor ps2 (wat me tv aansluiting bespaart)
geen video
geen flatscreen
geen schulden
alles wat bij me thuis staat is betaald! ik smijt me niet in een viciueze cirkel van vanalles en nog wat op krediet te kopen en daarna naar het ocmw moeten om aan budgetbegeleiding te doen!!
auto - direct betaald!!!!!!
gij houdt u liever bezig met futeliteiten zoals
wie van jullie heeft er een hond
wat is je favoriete vlaamse artiest
wie is jullie favoriete vlaamse artieste
gaan jullie soms naar de mis
zijn er vegetariërs onder de bikers?
Al rare dingen tegengekomen tijdens het biken?
hatelijke muziek op tmf en stomme spotjes

Een kleine collectie van Handige Harrys domme vragen topics
Puzzle
Mountainbiker

Post by Puzzle »

serge wrote:een verzekering kan aanwijzen die het volledige bedrag uitbetaald
Hier gebeurt dat bijna niet maar in Holland is het heel gewoon om je fiets te verzekeren:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fie ... =countryNL

Meestal vragen ze dat je een goedgekeurd slot gebruikt en als je een anti-diefstalchip hebt op je fiets dan krijg je korting.
Puzzle
Mountainbiker

Post by Puzzle »

focus_wrc wrote:fietsen die dienen voor wedstrijdgebruik kunnen niet verzekerd worden
www.anwb.nl verzekert ook MTB en koersvelo.
Post Reply