Begrijp ik u nu verkeerd of zeg jij net dat ik één of andere #@]$ ben
En heb je niet goed gelezen wat ik schreef ? Ik zei toch dat er voor quads en enduro's ook zoiets zou moeten komen als "onze" bloso route's, die dan uiteraard enkel en alleen voor hen bestemd zijn, dan moeten er achter een groep quads geen wandelaars of fietsers door de kapot gereden paden ploegen. Anders zouden de problemen blijven bestaan natuurlijk (dit was eigenlijk net mijn punt, maar kom, blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg geweest).
En ik zou uw weide wel is willen zien, gaat ge er een down hill park van maken ? Succes in elk geval
Of mischien een belgische primeur "de kortste bloso route van Europa", als jij jezelf de rest van uw leven kan blijmaken met een route de grootte van een zakdoek, dan zou ik niet meer twijfelen, koop een weide en geniet daar van minuten lange afdalingen, onmenselijke klimmen, door een riviertje vlammen om u te verfrissen, ...
Zie je nu zelf niet dat dit een redelijk ridicuul voorstel is ?
Maar de liefhebbers van gemotoriseerde sporten moeten hier wél maar genoegen mee nemen, proper...
Maar hoe gaat dat in ons apenland, één of andere rijke stinker koopt voor een appel en een ei een lap grond om U tegen te zeggen in de buurt van een race-circuit of moto-cross parcours. Dan zet hij hier een kast van een villa neer, met een grote oprit voor zijn Porsche Cayene en zijn BMW Z5. En als hij dan in de zomer een brunch organiseerd voor zijn (eveneens stinkend rijke) zakenpartners, merkt hij plotseling dat die cross/race motoren wel een érg storend lawaai veroorzaken. Hier gaat hij maandag direkt eens voor rondbellen en een paar mailtjes versturen. En voor je het weet is er weer een cross-parcours gesloten.
En wij maar klagen als er toevallig is een of ander kieken pijltjes op onze bloso route's verdraaid of weggenomen heeft, toch grappig eigenlijk.
Enfin, ik laat het hier bij in deze volledig nutteloze topic, men kan evengoed op een forum van kloosterzusters hun mening gaan vragen over de laatste lingerie mode. Voor mijn part mag er een slotje op, hier komt toch niets positief van voort.