Wagen voor mtb
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
Post by vuul vintje »
Zou het lukken om 2 of 3 mtb's te zetten op een gewone pick-up, genre Nissan of Isuzu of Toyota...? Ik bedoel wel een versie met dubbele cabine.Je hebt, als ik het goed voorheb, ook nog het fiscale voordeel: lichte vracht, en toch is het geen camionnette ( voor mij heeft da niks, maar vrouwlief daarentegen
)Isuzu gaf (of heeft) zopas zelfs nog een waarborg van 5jaar (Toyota ook)
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Voor de diesel die je verrijd. Ik moet je niet uitleggen hoeveel je telkens kwijt bent om vanuit Ieper naar de Ardennen en Duitsland te rijden...
- Lieferschein
- Mountainbiker
pick up.
Post by Lieferschein »
Ik ben er niet echt voor te vinden om de fietsen achterop of aan de auto te hangen.
Reden: Als het echt koud is (vriezen dus) en ge hebt uw fietske afgespoten en ge moet dan nog een eindje rijden..
Kan toch nooit goed zijn voor de lagers dacht ik
Reden: Als het echt koud is (vriezen dus) en ge hebt uw fietske afgespoten en ge moet dan nog een eindje rijden..
Kan toch nooit goed zijn voor de lagers dacht ik
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Ik denk dat een Partner te klein is om men velo + nog een andere in te krijgen, met zijn stuur maximum gedraaid is hij nog 1m84!!! Dusja
ik heb een caddy volkswagen met zetel van achter zetel moet je om hoogzetten,je kun er twee fietsen in zetten .je moet voor wiel niet uit halen ze moeten wel een beestje schuin staan.ik maak het vast met paar riemen.
Last edited by anton on Thu 15 Feb 2007 22:31, edited 1 time in total.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Ik rijd met een Mercedes A klasse, Zonder de achterzetens, en de voorwielen eruit, kunnen er makkelijk 2 bikes en nog wat bagage in.
grtz
Nico
grtz
Nico
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
vuul vintje wrote:Zou het lukken om 2 of 3 mtb's te zetten op een gewone pick-up, genre Nissan of Isuzu of Toyota...? Ik bedoel wel een versie met dubbele cabine.Je hebt, als ik het goed voorheb, ook nog het fiscale voordeel: lichte vracht, en toch is het geen camionnette ( voor mij heeft da niks, maar vrouwlief daarentegen![]()
)Isuzu gaf (of heeft) zopas zelfs nog een waarborg van 5jaar (Toyota ook)
Dit lukt, een vriend van me heeft zo'n nissan pick up en gaan zonder probleem 3 bikes ( DH ) in de bak.
Heb me in december een tweedehands Cordoba Vario gekocht. Als er 3 man in zit (1/3 neer achteraan) kunnen er nipt 3 koersfietsen mee. Zelfs met de zetels recht kan er een gewone koersfiets of mountainbike in de koffer met de wielen eruit. Met de zetels plat kunnen de wielen van een fiets blijven zitten.
Laag verbruik en zeer lage prijs. Gaat wel niet vooruit (68pk sdi)
Laag verbruik en zeer lage prijs. Gaat wel niet vooruit (68pk sdi)
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Da rijdt dan nie makkelijk meer zeker?Twin Power wrote:Ik rijd met een Mercedes A klasse, Zonder de achterzetens, en de voorwielen eruit, kunnen er makkelijk 2 bikes en nog wat bagage in.
grtz
Nico