uitslag O2-bikers

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Mr.Rookie wrote:Hier alvast een van de vlaamstalige winnaars (een stripke).
oké, maar toch, ik heb men twijfels, en om eerlijk te zijn, ze zijn een klant kwijt !!!!!!!
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Okee, ik ben blij te lezen dat er nog mensen zijn die met dezelfde vragen en twijfels zitten als ik! Ik denk er sterk aan een lezersbrief naar 02Bikers te sturen. Het feit dat er (véél) meer waalse winnaars zijn dan vlaamse of nederlandstalige zullen zij beslist in het midden laten. Maar de manier van weegmethode zullen ze toch even moeten toelichten.

Willem
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Vergeet niet dat O2bikers ook in Frankrijk wordt verkocht. Dus het potentieel aantal franstalige lezers ligt een stuk hoger.
Wouter
Mountainbiker

Post by Wouter »

Kom zeg, ze gaan toch niet eventjes de uitslag manipuleren? Ze zullen toch ook wel weten dat ze daar meer mee zouden verliezen (klanten) dan winnen?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

SusXT wrote:Vergeet niet dat O2bikers ook in Frankrijk wordt verkocht. Dus het potentieel aantal franstalige lezers ligt een stuk hoger.
En vergeet niet dat bikers.be de site is voor de Franstaligen, net hetzelfde als mountainbike.be voor ons
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

patje wrote:Ben net gaan kijken op het forum van BMB daar heeft ook bijna niemand iets gewonnen en ze stelden zich dezelfde vragen of het wel eerlijk is verlopen.
natuurlijk niet
in feite zijn dit allemaal fictieve namen, slechts een derde ervan is echt ???? :-? :-? :-?
gratpje
het zou erg zijn moest jeje daarmee gaan bezig houden, zij krijgen die prijzen ook gewoon,

ps ik heb ook niets gewonnen, maar ik heb dan ook niet meegespeeld
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

'K had ook gehoopt bij de winnaars te zijn - alhoewel ik zeker niet ga klagen.....'k heb eind vorig jaar zo'n MTB-weekend in Sunparks Mol gewonnen voor 4 pers.

Was daar heel content mee !

Crash biker.
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Het was niet mijn bedoeling om lijst van winnaars en hun origine in de verf te zetten, wat hier meermaals herhaald wordt.
Gewoon, bij het exacte gewicht stel ik mij vragen?
Het hoofd van ons labo zal serieus zijn wenkbrouwen fronsen wanneer ik hem vertel dat zijn meetapparatuur een kleine 10% afwijkt van die van O2bikers. Het gaat hier immers om een geacredideerd labo...
Ik wist niet dat O2bikers ook in Frankrijk gelezen wordt, ik dacht enkel in Benelux.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

endorfin wrote: oké, maar toch, ik heb men twijfels, en om eerlijk te zijn, ze zijn een klant kwijt !!!!!!!
Sorry, maar dit vind ik dus echt een zéér triestige reactie. Gaat ge de lotto ook aanklagen omdat ge de volgende keer niet wint?

Hou er aub rekening mee dat dat boekske op 50 000 exemplaren wordt gedrukt, en dat slechts 10 000 daarvan Vlamingen zijn. Reken daarbij nog een goeie 5000 Nederlanders (max) en je begrijpt dat de Nederlandstaligen in de minderheid zijn.

En bovendien: wat er "Waals" of "Vlaams" is aan namen als Volders, Dekeyser, De Wachter, Syne, Vanhoutte, Geijsenbergh,... dat moogt ge mij toch ook eens uitleggen. Ik zie echt niet in hoe ge hieruit conclusies kunt trekken.

1- DEKEYSER Edith
2- VOLDERS Stephane
3- HOST nicolas
4- DE WACHTER Roel
5- SYNE Nicolas
6- DELLANOY Mike
7- VANHOUTTE Michel
8- GEIJSENBERGH Bart
9- GEORGES David en
10- GEIJSENBERGH Luc
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Ei, jonges toch... het is een WEDSTRIJD he, waarbij het aantal verliezers meestal groter is als het aantal winnaars... dus vat het een beetje sportief op en ga niet liggen mierenneuken over de "juiste weegmethode" blablabla... Better luck next time denk ik dan...
Post Reply