Het ergste wat ik hierover kan zeggen is dat ik het ten zeerste betreur dat men met zoiets naar boven brengt juist in de week dat er in ons klein Belgenlandje het WK veldrijden doorgaat.
En aan da prusts ventje van het Laatste nieuws dat gisteren in het Vtm nieuws kwam. JE BENT HET GROENSTE ZEVERAARTJE DAT IK IN JAREN HEB GEZIEN? WAT EEN DURF.
Als ze de boel willen uitmesten da ze dan gelieve alles uitmesten, vooral de sporten waar nog veel meer geld mee gemoeid gaat !
Lefevre 30 jaar doping?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Als ik door de Oostende hoerenbuurt wandel, ben ik dan ook een hoerenloper??raketwomanFIE wrote: onlangs werd boonen toch gesignaleerd in het antwerps uitgaans milieu in the place to be wat XTC betreft toch....
Of als ik op café zit wie zegt er dat ik bier drink.
Ik kan je er zo nog een reeks geven hoor....
- JanMan
- Mountainbiker
1. Het feit dat Museeuw nu alles bekent, is toch wel een heel sterk teken dat er heel wat op til staat! Doordat hij nu alles bekent, breekt hij met Lefevre zodat die hem niet dieper kan meesleuren.
2. Als je ook maar een beetje in het wielermilieu of wedstrijdmilieu vertoeft weet je toch ook wel dat alle profs slikken en spuiten. Ik vraag me af hoe naïef je wel niet moet zijn om nu nog te ontkennen dat er doping genomen wordt...
3. Het zou ongelooflijk onwaarschijnlijk zijn dat Lefevre indertijd bij Festina niets afwist van een dopingscarruousel. Wetende dat heel de ploeg doping en drugs namen, zelfs de verzorgers
4. Die anonieme getuigen zullen nooit niet gewoon getuigen. Als je weet hoeveel geld er gemoeit gaat kan dat wel eens voor heel nare gevolgen zorgen voor die verklikkers...
Je moet misschien het boek van Willy Voet eens lezen. Dan weet je meteen hoe het er aantoegaat in het wielermilieu...
2. Als je ook maar een beetje in het wielermilieu of wedstrijdmilieu vertoeft weet je toch ook wel dat alle profs slikken en spuiten. Ik vraag me af hoe naïef je wel niet moet zijn om nu nog te ontkennen dat er doping genomen wordt...
3. Het zou ongelooflijk onwaarschijnlijk zijn dat Lefevre indertijd bij Festina niets afwist van een dopingscarruousel. Wetende dat heel de ploeg doping en drugs namen, zelfs de verzorgers
4. Die anonieme getuigen zullen nooit niet gewoon getuigen. Als je weet hoeveel geld er gemoeit gaat kan dat wel eens voor heel nare gevolgen zorgen voor die verklikkers...
Je moet misschien het boek van Willy Voet eens lezen. Dan weet je meteen hoe het er aantoegaat in het wielermilieu...
Ik ga er van uit dat, indien Lefèvre gelijk heeft, hij klacht indient wegens laster en eerroof. Er is maar sprake van laster indien de beweringen onjuist zijn. Om daarover te oordelen moeten de beweringen eerst onderzocht worden.
Bijgevolg, als Lefèvre van niets weet, dan is hij de grote winnaar: onderzoek zal zijn gelijk bewijzen, hij krijgt een schadevergoeding en zal bovendien aantonen waarmee sommige anderen bezig zijn.
Als Lefèvre echter niets doet, dan wil hij blijkbaar het liefst van al dat het gerecht zich niet te veel bemoeit met die gehele affaire, hetgeen misschien ook wel iets duidelijk maakt.
we will see...
Bijgevolg, als Lefèvre van niets weet, dan is hij de grote winnaar: onderzoek zal zijn gelijk bewijzen, hij krijgt een schadevergoeding en zal bovendien aantonen waarmee sommige anderen bezig zijn.
Als Lefèvre echter niets doet, dan wil hij blijkbaar het liefst van al dat het gerecht zich niet te veel bemoeit met die gehele affaire, hetgeen misschien ook wel iets duidelijk maakt.
we will see...
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
och jongens binnen drie maand als boonen zijn derde ronde wint is er geen haan meer die hierom kraait!
en denken jullie dat grote glorieën als van looy en van steenbergen en merckx niet gepakt hebben????
en denken jullie dat grote glorieën als van looy en van steenbergen en merckx niet gepakt hebben????
- Herder Timmy
- Mountainbiker
Post by Herder Timmy »
Mannekes er is nog NIKS bewezen he,
het zijn allemaal annonieme getuige (behalve 2),
het verhaal(van de bevestiging) van de Quick-step-renner is al (half) onderuit gehaald!
En "als" gans QSI dan toch aan de doping zit : verklaar dit dan eens :
Boonen geeft op en de ronde van Frankrijk na 2-3 bergrit. Als ge onder den epo zit zulde wel gn kracht tekort kome zene.
Nuyens, Boonen, Kretskens, Hulsmans, ... hebben al allemaal formeel bevestigd dat ze van nix weten.
En dat dit verhaal los staat van JMD zijn verhaal enkele maande gelede moete mij ook al ni wijsmake. sommige intervieuws zijn 3maand gelede (!!!!!) opgenome.
Bon, da ze nu maar es met HARDE bewijzen komen en ni van da hypocriet gedoe achter iemand zijne rug omda i meer aanzien heeft dan sommiga andere mense.
Sportieve QSI Groete
het verhaal(van de bevestiging) van de Quick-step-renner is al (half) onderuit gehaald!
Boonen geeft op en de ronde van Frankrijk na 2-3 bergrit. Als ge onder den epo zit zulde wel gn kracht tekort kome zene.
Nuyens, Boonen, Kretskens, Hulsmans, ... hebben al allemaal formeel bevestigd dat ze van nix weten.
En dat dit verhaal los staat van JMD zijn verhaal enkele maande gelede moete mij ook al ni wijsmake. sommige intervieuws zijn 3maand gelede (!!!!!) opgenome.
Bon, da ze nu maar es met HARDE bewijzen komen en ni van da hypocriet gedoe achter iemand zijne rug omda i meer aanzien heeft dan sommiga andere mense.
Sportieve QSI Groete
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
thomatchef wrote:Als ik door de Oostende hoerenbuurt wandel, ben ik dan ook een hoerenloper??raketwomanFIE wrote: onlangs werd boonen toch gesignaleerd in het antwerps uitgaans milieu in the place to be wat XTC betreft toch....
Of als ik op café zit wie zegt er dat ik bier drink.
Ik kan je er zo nog een reeks geven hoor....
nee da niet ...
ik bedoel maar als BV moet ge soms opletten waar je verschijnt! of zijt gij ook ne BV?
ge weet toch da ze constant op de loer liggen om de handel en de wandel van zo iemand direct naar de media door te spelen!
Museeuw ging vaak langs bij een dierenarts en hij had geen huisdier...
Wendy Van Wanten op bezoek bij prins Laurent
De media doet er iets mee want zo verdienen zij hun geld !
Boonen in een XTC café ja ... de rest is snel geschreven
Volledig mee akkoord.Puyol wrote:Mannekes er is nog NIKS bewezen he,
Sportieve QSI Groete
En ik wil er nog iets aan toevoegen. Als Lefevre al jaren aan doping doet vind ik het raar dat Musseeuw een paniekerig SMSje stuurt naar Landuyt wanneer zijn hematocriet 51 is. Als hij al jaren EPO gebruikt binnen de ploeg zou hij toch weten wat te doen.
Tot slot nog iets over Dedecker. Mister clean en mister know it all wist blijkbaar al 2 jaar geleden dat Musseeuw zijn dopinggebruik wou toegeven. Waarom is Dedecker met die strafbare feiten nooit naar het gerecht gegaan. dat hij het al 2 jaar wist heeft hij in Morgen Beter zelf verklaard.