6 uren wedstrijd in Halle Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

wil ik ook wel ns weten?
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

ha de mannen Ik heb net een bevestigings email naar jullie teamcapt. gestuurd met antwoord op de meeste vragen
in principe worden jullie vanaf ongeveer 1300 uur verwacht

ik zou persoonlijk ne marathon setup steken van banden(Racing Ralp van achter en ne Nobby Nic vanvoor van schwalbe ) werkt voor mij goed in alle omstandigheden
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ok, dus vanvoor iets meer om door de modder te duwen en vanachter een eerder snellere allround marathonband....

13:00 uur is wel vroeg zunne ! 'k Probeer 14:00 h
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

we zeggen 1300 uur in de hoop dat iedereen er rond 1400 uur is ge kent da wel hé
jan
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

pvandebe wrote:Kan er me iemand zeggen of 'k best met modderbanden rij of niet. Rijden we door plassen of door modder ? 't Is omdat er toch een km of 2 asfalt inzit en dat als we met die modderbanden, wegens de noppen op de zijkant, snel door de bocht gaan op asfalt, we wel eens ne keer op ons bakkes kunnen gaan. 'k Zou dan liever een gewone marathonband steken ?
k'ga vanachter sowiezo met nen nobby nick rijden vanvoor ofwel explorer ofwel nn
een kleine up-date betreffende de staat van het parcours zou handig zijn enneuhh wat betreft het door den asfaltbocht slieren: na 5 uur gaat dat al een pak minder zijn :wink:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jan vb wrote:we zeggen 1300 uur in de hoop dat iedereen er rond 1400 uur is ge kent da wel hé
jan
Ok Ja, 't is dat 'k hier met 3 boelekes zit en de vrouw tot een uur of 1 van huis is. 'k Doe m'n best....;)
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Willy D wrote:
pvandebe wrote:Kan er me iemand zeggen of 'k best met modderbanden rij of niet. Rijden we door plassen of door modder ? 't Is omdat er toch een km of 2 asfalt inzit en dat als we met die modderbanden, wegens de noppen op de zijkant, snel door de bocht gaan op asfalt, we wel eens ne keer op ons bakkes kunnen gaan. 'k Zou dan liever een gewone marathonband steken ?
k'ga vanachter sowiezo met nen nobby nick rijden vanvoor ofwel explorer ofwel nn
een kleine up-date betreffende de staat van het parcours zou handig zijn enneuhh wat betreft het door den asfaltbocht slieren: na 5 uur gaat dat al een pak minder zijn :wink:
Een pak minder is nog altijd beter dan op uw bakkes gaan :) En gij gaat lachen dan want dan lig 'k waarschijnlijk al minstens 10 ronden achter na 5 uur :drunk:

NN liggen bij mij op de fully (die dus niet meegaat), 'k Ga vanachter ne keer een speedking steken seffens (m'n originele). Heb wel schrik voor platte band want draadband vind 'k toch nog altijd beter.....En 't kan goed zijn dat 'k morgen nog ne keer van gedacht verander en er vanvoor ook ene opleg ipv de modderband....

'k Heb me gisteren vanvoor een spatbord gestoken, kwestie van niet teveel modder in m'n ogen te krijgen en dan na een tijdeke niks meer te zien (heb lenzen namelijk).

allé, de spanning stijgt 8)
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Kan ik me nu nog inschrijven als solorijder?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Magura wrote:Kan ik me nu nog inschrijven als solorijder?
als ik me nie vergis zijn de inschrijvingen afgesloten :-?
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Willy D wrote:
Magura wrote:Kan ik me nu nog inschrijven als solorijder?
als ik me nie vergis zijn de inschrijvingen afgesloten :-?
Spijtig, anders kwam ik alnog af :(
Post Reply