10/12/2006 wilsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ge zijt nen engel...keuze zal bepaald worden door de neerslaghoeveelheid, want regio Namen kan er afschuwelijk slecht bijliggenroger wrote:In Vedrin is er ook een toertocht,Vedrin ligt juist voor Namen dus niet zover voor brabanders.Ik ga er hoogstwaarschijnlijk naartoe.Alleen al om mij te verplichten van toch te fietsen want met zo een weertje heb ik geen goesting om te trainen.
dat is jammer.
ik herinner me nog als was het gisteren, ik denk zo'n 12 of 13 jaar geleden : eerste toertochtje dat ik ging doenmet autverplaatsing en met mijnen nieuwen Scott Windriver mountainbike, met vaste vork en dat tiepisch stuur van scott.
maar toen ik er toekwam mochten we niet vertrekken : het had ge ijsregent, en we mochten niet vertrekken...
ik herinner me nog als was het gisteren, ik denk zo'n 12 of 13 jaar geleden : eerste toertochtje dat ik ging doenmet autverplaatsing en met mijnen nieuwen Scott Windriver mountainbike, met vaste vork en dat tiepisch stuur van scott.
maar toen ik er toekwam mochten we niet vertrekken : het had ge ijsregent, en we mochten niet vertrekken...
- Schijfrem
- Mountainbiker
Het wordt dan misschien Vedrin voor mij, bedankt voor de tiproger wrote:In Vedrin is er ook een toertocht,Vedrin ligt juist voor Namen dus niet zover voor brabanders.Ik ga er hoogstwaarschijnlijk naartoe.Alleen al om mij te verplichten van toch te fietsen want met zo een weertje heb ik geen goesting om te trainen.
Maar indien téveel regen zal het Ham worden.... afwachten en hopen dat het morgen ewa droog blijft