en tot volgend jaar!!!
10/12/06 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
Post by The Exe-cutioner »
Ook vanmorgen de 46km gereden met Soja-ventje en we hebben ons weer geamuseerd, mooie rit en goede bevoorrading.
Tot de volgende keer !
Tot de volgende keer !
- thegreattrax
- Kerstman
Post by thegreattrax »
mooie rit, mooie stuksjes bos,goed bepijld en zeeeeer mooi weer.
achteraf hebbek wel wat moeten wachten op trage traxer
aan de organistatie
achteraf hebbek wel wat moeten wachten op trage traxer
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Toch het plaatje van Peter Koelewijn niet laten spelen??:Je wordt ouder papa.thegreattrax wrote:
achteraf hebbek wel wat moeten wachten op trage traxer![]()
![]()
aan de organistatie
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
Elbee wrote:8u30 vertrokken vanmorgen samen met Turbomugge.
Heel leuk tochtje.
Volgend jaar zijn we er terug
idd twas een zalig tt'ke,goede bevoorrading,afspuit,douches...
één klein minpuntje,ik miste een goede leffe nadien...
dan maar een pintje gedronken en het gemis was weg!!!
we komen zeker terug
sterke organizatie!!!
Ik denk dat we onze deelnemers ook wel eens mogen bedanken na al de leuke / goeie reacties hier te lezen te hebben. 
In totaal een 1150-tal (kan het op geen 10 zeggen hoor).
Een echte motivatie voor al onze leden om ook de komende jaren het beste beentje voor te zetten.
Nogmaals bedankt en tot in het veld
Groeten CJ
In totaal een 1150-tal (kan het op geen 10 zeggen hoor).
Een echte motivatie voor al onze leden om ook de komende jaren het beste beentje voor te zetten.
Nogmaals bedankt en tot in het veld
Groeten CJ
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Een toporganisatie behoeft weinig woorden. Eén misschien: Perfect !!.
De tocht zelf dan maar.
Na enkele prachtige tochten in midden West-Vlaanderen gereden te hebben (Ingelmunster, St. Baafs Vijve, Oostrozebeke, Pittem), was er nu Zedelgem. Duidelijk een andere streek en ondergrond. Ondanks de hevige regenval de laatste dagen was er van een modderparcour geen sprake. De blubber lag er, maar je kon er fluitend langs of door. Wat je ook koos het bleef plezier boven ploeteren. De prachtig aangelegde single-tracks voelden anders dan vorige jaren. De ondergrond voelde sponzig door de aanwezige bladeren die pas sinds zeer recent aan't composteren zijn begonnen. De fun was er niet minder om. Ander leuk gegeven was het off-road bochtenwerk. Typisch was de opstaande buitenrand, waardoor je - éénmaal je lijn gekozen - zonder remmen en full-speed door de bocht kon.
En dan was er natuurlijk de zon. Lang geleden dat ik ze zo winterfris en verblindend fel van tussen de bomen zag schijnen.
Mooi.
We kunnen er weer een week tegenaan.
De tocht zelf dan maar.
Na enkele prachtige tochten in midden West-Vlaanderen gereden te hebben (Ingelmunster, St. Baafs Vijve, Oostrozebeke, Pittem), was er nu Zedelgem. Duidelijk een andere streek en ondergrond. Ondanks de hevige regenval de laatste dagen was er van een modderparcour geen sprake. De blubber lag er, maar je kon er fluitend langs of door. Wat je ook koos het bleef plezier boven ploeteren. De prachtig aangelegde single-tracks voelden anders dan vorige jaren. De ondergrond voelde sponzig door de aanwezige bladeren die pas sinds zeer recent aan't composteren zijn begonnen. De fun was er niet minder om. Ander leuk gegeven was het off-road bochtenwerk. Typisch was de opstaande buitenrand, waardoor je - éénmaal je lijn gekozen - zonder remmen en full-speed door de bocht kon.
En dan was er natuurlijk de zon. Lang geleden dat ik ze zo winterfris en verblindend fel van tussen de bomen zag schijnen.
Mooi.
We kunnen er weer een week tegenaan.
- thegreattrax
- Kerstman
Post by thegreattrax »
grote plateau wrote:Toch het plaatje van Peter Koelewijn niet laten spelen??:Je wordt ouder papa.thegreattrax wrote:
achteraf hebbek wel wat moeten wachten op trage traxer![]()
![]()
aan de organistatie
![]()
wat ik hier wel ben 'vergeten' bij te zeggen is dat ik de 36 reed en hij de 46