16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

.::Andy::. wrote:een verslagje over de grote tocht van onze TT is hier te vinden:

Steenbakkers VTT
Alvast een mooie opwarmer om ons te doen watertanden,Andy.
Prachtig dat jullie streek trouw blijven en ik vind het schitterend dat jullie alles uithalen wat er uit te halen valt.Doe zo verder en wat mij betreft mogen de dagen nu vlug voorbij vliegen tot.............16 dec
Ge ziet het,ik heb hem in het rood aangeduid!!!
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Veeteeteetje, het ga u NIET beklagen! Er zitten serieuze stukken in waar er velen zullen op hun tandvlees zitten!
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

Hopelijk beter weer als vorig jaar. Herinner mij dat er in apocalyptische omstandigheden gebiked werd vorig jaar. Regen, kou en hagelstenen à volonté :evil:
Mooi parcours, hopelijk kan ik er dit jaar iets meer van genieten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ook vanmijnentwege aan iedere biker en bikester ne grote welkom!! =D> de steenbakkers doen alles wat in hun macht ligt om iedereen te verwennen.van het parcour moet je allesins nie wakker liggen,de mooiste stukken uit de streek werden netjes aan elkaar gebreid om zo een prachtige tocht van drie verschillende afstanden te kunnen aanbieden!!zoals je reeds vernomen hebt van andere collega-steenbakkers wordt de langste afstand zeker niet van de poes!! =P~ wellicht zal onze pechdienst opgebelt worden om enkele tongen te verwijderen uit de derailleur!! :-D doseren wordt de boodschap want van bij het begin wacht al een zwaar stuk!!op de langste afstand wordt ook een 400 hm gepresenteerd.na de vergadering van gisterenavond werd mij de buitendienst toegewezen 8-[ waarschijnlijk om niet teveel hondenhaar in de zaal te hebben :roll: samen met de piraat en moonrider installeren we de afspuitinstallatie en onderhouden we de douches en kleedruimtes!!de piraat en moonie het mannengedeelte en 'k zal kik mij wel terug opofferen voor het vrouwengedeelte :bounce: :bounce: we proberen ook om af en toe ne keer binnen te springen in de zaal om zo ook eens kennis te maken met nieuwe en oude bekenden van het forum!!'k zal mijn pootjes wel afkuisen aan de matte!! :^o ik denk dat we met onze club de meest geregistreerde bikers op mtb.be hebben!!wie je daar kunt verwachten van steenbakkers actief op mtb.be:
casper
dark dingo 8)
corn massacre
moonrider
de piraat
jeffke
fredje kubiek
zanneis
pro-team
rhumboy
rock rider
the beast
kommil foo (sorry als ik hier iemand vergeet!! :oops: )
en natuurlijk nog ne helen hoop andere sympathieke steenbakkers die uw bikersdag zullen helpen doen slagen!!!dus niet getreuzeld...kom allen af naar de place to be op 16 december... moen!! :bounce: :bounce:
groeten en tot dan =;
de immer sympathieke viervoeter dark dingo 8)
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

moen ik kom eraan moet wel van brakel komen komen meschien met 4 ikke kom zeker groetjes bedankt aan 1487 bikers tt avelgem
Mountainbiker

kadeetje wrote:moen ik kom eraan moet wel van brakel komen komen meschien met 4 ikke kom zeker groetjes bedankt aan 1487 bikers tt avelgem

het ga je niet beklagen, je kan altijd info vragen bij de actieve forumbakkers :wink:

Eveneens kun je eens het verslag lezen waar er een paar stukjes worden getoond.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Er komen alleszins een aantal vrienden en ook enkele collega's van het werk .
Alsook mijn vader ( met een aantal gebuurs ) die voor de eerste keer in zijn leven een toertocht gaat wagen =D> .
Ambiance verzekerd #-o
Mountainbiker

Mijn vader doet ook de groten tocht mee. =D>
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Van mijne kant is ook iedereen meer dan welkom. Ben de dagen al aan het aftellen tot het eindelijk zover is :bounce: . En als het weer een beetje meewil, dan wordt dit zeker een machtig schone toertocht. Het parcours is zeker niet van de minste :oops: . In de streek worden echt wel de mooiste stukken gehaald.

Tot de 16de dan hé :wink: .

Greetz
Steve
stefz
Mountainbiker

Post by stefz »

ik kan nie , heb exames:( :-?
Post Reply