Lijkt mij een leuk trainingparcour en dichtbij Mechelen mijn woonplaats.
Prima organisatie, bijna alles off road.
Neen je mag niet overal rijden. Op de 30 Km is er één verbodszone (Hofstade) en op de 45 en 58 zijn er 2 (privébos en Hofstade).to be wrote:Vandaag de 45Km gereden, heeft iemand een plan van deze 45km en mag je overal rijden, ik heb denk ik een bord gezien waar een deel enkel vandaag open was voor het algemeen publiek, wij dus.
Lijkt mij een leuk trainingparcour en dichtbij Mechelen mijn woonplaats.
Prima organisatie, bijna alles off road.
Wij waren er ook, al was het maar met 8 man. Voor mij was het den eerste keer in Weerde en ik vond het in elk geval de moeite waard : tof parcourke, goeie bepijling, voldoende bevoorrading. alleen 't water in den douche had een aparte geur (?).Domme wrote:Het lijkt wel of er alleen maar Sasbikers zullen aanwezig zijn in Weit.![]()
Uitgezonderd Dirty natuurlijk want er moet toch iemand "Den Donkere" opdrinken achteraf. Of niet soms, Dirty...?
Het was een heerlijk tochtjeMurdock wrote:Wij waren er ook, al was het maar met 8 man. Voor mij was het den eerste keer in Weerde en ik vond het in elk geval de moeite waard : tof parcourke, goeie bepijling, voldoende bevoorrading. alleen 't water in den douche had een aparte geur (?).Domme wrote:Het lijkt wel of er alleen maar Sasbikers zullen aanwezig zijn in Weit.![]()
Uitgezonderd Dirty natuurlijk want er moet toch iemand "Den Donkere" opdrinken achteraf. Of niet soms, Dirty...?