03/12/06 Weerde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
to be
Mountainbiker

Post by to be »

Vandaag de 45Km gereden, heeft iemand een plan van deze 45km en mag je overal rijden, ik heb denk ik een bord gezien waar een deel enkel vandaag open was voor het algemeen publiek, wij dus.
Lijkt mij een leuk trainingparcour en dichtbij Mechelen mijn woonplaats.
Prima organisatie, bijna alles off road.
=D>
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

jaco wrote:Ivo een ex-sasbiker ..ik was content dat ik u nog eens tegen kwam op de bevoorrading. :-D =D>
Tja moest ik nu niet moreel verplicht worden iedere zondag rond de kerktoren te moeten sjeesen was ik misschien nog altijd een Sasbiker :wink:
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

to be wrote:Vandaag de 45Km gereden, heeft iemand een plan van deze 45km en mag je overal rijden, ik heb denk ik een bord gezien waar een deel enkel vandaag open was voor het algemeen publiek, wij dus.
Lijkt mij een leuk trainingparcour en dichtbij Mechelen mijn woonplaats.
Prima organisatie, bijna alles off road.
=D>
Neen je mag niet overal rijden. Op de 30 Km is er één verbodszone (Hofstade) en op de 45 en 58 zijn er 2 (privébos en Hofstade).
Maar dat is geen probleem. In Hofstade is een stuk verboden tussen 15/5 en 15/9 (en zeker het strand). Maar dat is gemakkelijk te vermijden door op een bepaald punt gewoon rechtdoor te rijden. Na 100 m kom je dan terug op hetzelfde punt uit (je mist dan 3200 m).
Het stuk in het privébos is ook makkelijk te omzeilen. Wanneer je naar links moet waar de slagboom staat langs dat water (privé verboden toegang) rij je gewoon rechtdoor tot op de grote weg, naar links de grote baan enkele 100 volgen en je komt terug op de track.
Ik heb je een mail gestuurd met de 45 Km op stafkaart.
Zie maar dat je ze aan elkaar krijgt :-D
denbolle
Mountainbiker

Post by denbolle »

t'was weeral in orde , doe zo verder manne van weerde .
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Domme wrote:Het lijkt wel of er alleen maar Sasbikers zullen aanwezig zijn in Weit. :-?
Uitgezonderd Dirty natuurlijk want er moet toch iemand "Den Donkere" opdrinken achteraf. Of niet soms, Dirty...? :drunk:
Wij waren er ook, al was het maar met 8 man. Voor mij was het den eerste keer in Weerde en ik vond het in elk geval de moeite waard : tof parcourke, goeie bepijling, voldoende bevoorrading. alleen 't water in den douche had een aparte geur (?).
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Murdock wrote:
Domme wrote:Het lijkt wel of er alleen maar Sasbikers zullen aanwezig zijn in Weit. :-?
Uitgezonderd Dirty natuurlijk want er moet toch iemand "Den Donkere" opdrinken achteraf. Of niet soms, Dirty...? :drunk:
Wij waren er ook, al was het maar met 8 man. Voor mij was het den eerste keer in Weerde en ik vond het in elk geval de moeite waard : tof parcourke, goeie bepijling, voldoende bevoorrading. alleen 't water in den douche had een aparte geur (?).
Het was een heerlijk tochtje :lol: . Stoempen tegen de wind in, achteraf laten meedrijven met de wind, heel goede afpijling met aandacht voor de gevaarlijke punten, bedankt ook aan de signaalgevers, een bevoorrading om U tegen te zeggen,Ik heb ook genoten in het Bloso-domein van Hofstade, ... Het water in de douches... inderdaad... was wat minder, MAAR...Den Trippel van Westmalle was bleek genoeg om van te genieten :drunk: . Hopelijk volgende week in Bornem evenveel geluk met het weer! [-o<
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Twas daar dik in orde, organisatie was tot in de puntjes verzorgd, slijk gehalte viel best mee en single tracks op hofstade zijn altijd fantastisch (altijd wel spijtig dat ze vlak na de bevoorrading zijn ..veeel volk op een hoopje dus)
Tot 2 maal toe is onze groep op de gevoelige plaat vast gelegd .. waar kan ik deze kunstfotoos vinden?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Tiens dan heb je pech gehad, ben 3 keer door Hofstade gereden en meer dan 3 tot 5 man heb ik er niet gezien.
Jewel
Mountainbiker

Post by Jewel »

Is er ergens nog een kaartje van de route te vinden?
Wegens tijdgebrek heb ik de 30 gereden, maar ik zou binnenkort eens de langere afstanden op mijn eigen willen rijden.
Prima organisatie by the way, en veel geluk gehad met het weer.
sugus
Mountainbiker

Post by sugus »

Heb een paar foto's gevonden http://foto.telenet.be/0964004607
Heb wel 3x een fotograaf gezien maar sta er (gelukkig) maar 1x op.
Post Reply