Bikechalleng Polen 2007?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

hehe,

mijn vriendin (poolse) ligt hier dubbel van het lachen om al de bezorgde reacties van de belgen die naar het oostfront trekken :lol: :lol:

Volgens mijn ervaring zijn de wegen in Tsech en Pol van dezelfde kwaliteit. Of dit nu zoals bij ons is zo ik niet durven zeggen.

Ik weet nog niet goed wanneer wij gaan vertrekken, maar ik had eerder gedacht aan vrijdag avond. Zo heb ik nog een dag extra vakantie !

Het begint hier heel stevig te kriebelen! Als het maar rap zover is!

Op de BC site staat trouwens iets over een DVD van de editie van vorig jaar die je zou ontvangen bij inschrijving. Heeft iemand deze gekregen?
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

.:Roel:. wrote:
Op de BC site staat trouwens iets over een DVD van de editie van vorig jaar die je zou ontvangen bij inschrijving. Heeft iemand deze gekregen?
Die heb ik hier 2 keer liggen (mijn vriendin en ik) dus moest ge interresse hebben dan stuur ik wel eentje naar u :wink:
chefke
Mountainbiker

Post by chefke »

.:Roel:. wrote:@ Chefke: gesneden broden??? #-o
Verkopen ze dat daar dan niet?
Als ik niet genoeg eten heb ga ik mij daar een drie gangen menu kopen voor 4 euro :wink: Die halve liter piwo voor 1 euro zal ik maar achterwegen laten .... :(
Dat waren wel van die broden alle museeuw waar ik het over had hoor :oops: :oops: :oops: ...
Dat we daar genoeg zullen kunnen eten twijfel ik niet aan.

Aan de mannen en/of vrouwen die daar al eens meereden, wat moeten we verwachten van het parcours? (dat het op en neer zal gaan...dat zal wel!!!)
Is het te vergelijken met een marathon in de ardennen (theux en malmedy) of toch nog wat anders?

gr.
Mountainbiker

Ik had anders mijn 2 vissen al klaar liggen!
Ontbrak enkel het water aka wijn nog :wink:
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

chefke wrote:
.:Roel:. wrote: Aan de mannen en/of vrouwen die daar al eens meereden, wat moeten we verwachten van het parcours? (dat het op en neer zal gaan...dat zal wel!!!)
Is het te vergelijken met een marathon in de ardennen (theux en malmedy) of toch nog wat anders?

gr.
Check http://www.bikechallenge.pl/
Massa's foto's en de site (ook in het Nederlands) :wink:
chefke
Mountainbiker

Post by chefke »

Flip FSR wrote:
Check http://www.bikechallenge.pl/
Massa's foto's en de site (ook in het Nederlands) :wink:
Deze heb ik natuurlijk al lang meerdere malen bekeken.
Mijn algemene indruk als ik die foto's bekijk is dat het allemaal nog meevalt van technisch moeilijke passages (uitgezonderd die ene spectaculaire glij-afdaling waar iedereen te voet "gaat")
foto's zijn natuurlijk moment-opnames hee...
Hopelijk is mijn indruk juist want ik ben verre van een stuntman op mijne velo.
Het mag en moet lastig zijn maar liefst niet te veel erg moeilijke passages.
Maar al doende leert men wel hee....
Mountainbiker

Geweldige foto's hé!
Van mij mag het alles zijn, zolang het maar geen modder is!

Als wij ook zo'n weer hebben als vorig jaar dan kan het echt niet kapot daar!

...nog meer dan 3 lange weken wachten......gelukkis is er Vielsalm dit weekend (met modder :wink: )
Mountainbiker

Ze hebben btw de afstande wat aangepast:

Trasa III Bike Challenge:

Etap 1 - 23.07.2007: Duszniki Zdrój (Polska) - Kraliki (Czechy) - 77 km
Etap 2 - 24.07.2007: Kraliki (Czechy) - Stronie Śląskie (Polska) - 67 km
Etap 3 - 25.07.2007: Stronie Śląskie (Polska) - Bardo (Polska) - 67 km
Etap 4 - 26.07.2007: Bardo (Polska) - Głuszyca (Polska) - 50 km
Etap 5 - 27.07.2007: Głuszyca (Polska) - Teplice n/Metui (Czechy) - 72 km
Etap 6 - 28.07.2007: Teplice n/Metui (Czechy) - Kudowa Zdrój (Polska) - 65 km

Zo lijkt....
Dat maakt dag 1 (de vervanger van de proloog nb) wat lichter.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

chefke wrote:
jocca wrote:ik had ook al gedacht om samen naar ginder te bollen, alleen vertrekken wij de zaterdag nacht om 2 uur in Kortrijk en plannen wij een snelheids etappe in duitsland, om dan dwars door tshechie te rijden ... naar het schijnt zijn de wegen daar nog relatief goed ... (hoop ik toch)
Jocca, ook wij vertrekken van uit West Vlaanderen (Kortrijk of Roeselare) maar ik weet nog niet welk uur dit zou zijn. Ik zal het eens bespreken met de rest en laat hier dan wel nog iets weten.
zijn jullie dan die ploeg van Rumbeke ???? mijn ploegmaat is van Geluwe (team nr 200) ... tja als jullie om 2 uur 's nachts willen vertrekken dan kunnen we eventueel wel een gans stuk samen proberen te rijden ...

is altijd toffer é, maar wij willen zo vlug mogelijk in Polen zijn (belgië gaan we rustiger rijden, duitsland dan weer vlugger en tshechie gaan we ons verstand gebruiken. Maar onderweg enkel stoppen om te tanken, eten doen we wel in de auto ... - ik hoop om op max. 12 uur in Polen te staan - wel gerekend vanaf het vertrek in houthulst voor mij ... mappy zegt dat het 13 uur rijden zou zijn ...)

Mss ook eens een lijstje maken van wie er van dit forum naar ginder gaat, samen met het team nummer... is altijd tof om weten wie er op het forum zit als je de nummer tegenkomt ginder ... ik zal achteraan mijn zadel een kaartje hangen hebben met mijn nickname op en het logo van mountainbike.be

Haha en ik zou er niet te sterk hopen dat het zal meevallen hoor van technische moeilijkheden - etappe 3 heeft een afdaling van meer dan 400hm op nog geen 2,5 km ... haha dat zal wel heeeeeeeel stijl zijn hoor, en als je de andere afdalingen bekijkt ...
Ook de reactie van die engelsen ... lastiger dan de transalp ... #-o

euhm volgens de site is de eerste dag toch nog steeds 84 km hoor ...

greetz

jocca :-D
jovano
Mountainbiker

Post by jovano »

Team nummer 192.

Groetjes
Post Reply