ai, dat doet pijn.
(2 dagen en nachten niet geslapen en 158 Km gereden, is dat een goede uitvlucht?)
vulkan bike eifelmarathon 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
wat moet ik daar eigenlijk verwachten ??? single-tracks of meer bredere paden, is het technisch, echt steile of eerder gelijkmatige langere klimmetjes en vooral kan iemand (ik dus) die slechts af en toe naar de ardennen trekt en die nog maar 2 (opoeteren en diest) + 100 km tochten heeft gedaan dit tot een goed einde brengen.

DE route beschrijving is te lezen op de site van vulkanbike (ww.vulkanbike.de) onder parcours en dan beschrijving,het grootste deel zou gaan over brede paden,en wat betreft het tot een goed einde brengen ge bent nie alleen, voor mij is het ook de eerste keer en klimmen is nie mijn specialiteitetienne wrote:wat moet ik daar eigenlijk verwachten ??? single-tracks of meer bredere paden, is het technisch, echt steile of eerder gelijkmatige langere klimmetjes en vooral kan iemand (ik dus) die slechts af en toe naar de ardennen trekt en die nog maar 2 (opoeteren en diest) + 100 km tochten heeft gedaan dit tot een goed einde brengen.![]()
![]()
ps: laat effe uwe nr weten als ge hem al hebt, treffen mekaar dan misschien wel.
-
Guest
Post by Guest »
Als je niet gaat voor een goede tijd maar alleen voor het genieten (en dat kan daar volop) je alleen concentreren op de eerste helft. Indien je die poort door bent kan je voor deel 2 zoveel tijd nemen als je wilt. Niet al te technisch maar wel uitkijken voor de losse lavakorrels in de afdalingen.
Ik geloof dat om de tijdspoort te halen een Av van 13 Km volstaat (let wel rustpauses inbegrepen).
tip: op vrijdagavond geven ze een volledige beschrijving (met pijnpunten) van het parcour.
Ik geloof dat om de tijdspoort te halen een Av van 13 Km volstaat (let wel rustpauses inbegrepen).
tip: op vrijdagavond geven ze een volledige beschrijving (met pijnpunten) van het parcour.
-
Guest
Post by Guest »
Zoals gewoonlijk heb ik nog niets gekregen. Op hun website staat wel dat ze pas vanaf vorige week en deze week verstuurd worden. Die kennen de Belgische posterijen nog niet zeker
Gelukkig vertrek ik pas vrijdagmiddag zodat ik de morgenpost op vrijdag (rond 11.00 uur dus
) nog kan nazien.
Gelukkig vertrek ik pas vrijdagmiddag zodat ik de morgenpost op vrijdag (rond 11.00 uur dus