19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
kem ook al goestingboommax wrote:begin al te zweten als ik eraan denkfreezy wrote:Voila, zoals hierboven al gezegd vandaag de finale verkenning gedaan met pervelo en jimi. Alles goedgekeurd, schoon en straf parcours.
gaat het allemaal nog berijdbaar zijn als het een paar dagen gaat regenen, of wordt het ploeteren?
niet dat ik dat zo erg vind he, geef mij maar more
hoeveel wolfkens komen er deze toer rijden en om welk uur ben jij ermore wrote:kem ook al goesting =D>boommax wrote:begin al te zweten als ik eraan denk :drunk:freezy wrote:Voila, zoals hierboven al gezegd vandaag de finale verkenning gedaan met pervelo en jimi. Alles goedgekeurd, schoon en straf parcours.
gaat het allemaal nog berijdbaar zijn als het een paar dagen gaat regenen, of wordt het ploeteren?
niet dat ik dat zo erg vind he, geef mij maar more :wink:
ik ga in steenhuize ook rijden en jij??
- more
- Mountainbiker
weet niet hoeveel er komen maar er gaan er alleszins ook naar ternat.boommax wrote: hoeveel wolfkens komen er deze toer rijden en om welk uur ben jij er
ik ga in steenhuize ook rijden en jij??
zoals gewoonlijk zullen we rond 8u30 starten.
zaterdag ga ik nie rijden want mijn huis verbouwt (jammergenoeg) niet vanzelf
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Rudy (Pervelo) zei me daarnet dat hij twee maal van de fiets heeft moeten gaan. Ze hadden +/- 15km/u gemiddeld. Weliswaar verkenning van 't parcour, maar 't zal dus een zware rit worden.more wrote:kem ook al goestingboommax wrote:begin al te zweten als ik eraan denkfreezy wrote:Voila, zoals hierboven al gezegd vandaag de finale verkenning gedaan met pervelo en jimi. Alles goedgekeurd, schoon en straf parcours.![]()
niet dat ik dat zo erg vind he, geef mij maar more
Ook zijn ze ter hoogte van de vesten aan 't werken waardoor we noodgedwongen via trappen naar boven moeten. Ook daar zal er moeten gestapt worden. Maar ja...da's mtb hé. Ge moet alle ondergronden onder de wielen krijgen!!
Nen tip: ga nie te snel van start!!
- spicyritta
- Mountainbiker
Post by spicyritta »
- more
- Mountainbiker
olapola... en trappen... das slecht voor de krampen... en dan nog zoveel trappen amai, is da in het begin of op het einde van de rit?kamikeli wrote:Rudy (Pervelo) zei me daarnet dat hij twee maal van de fiets heeft moeten gaan. Ze hadden +/- 15km/u gemiddeld. Weliswaar verkenning van 't parcour, maar 't zal dus een zware rit worden.
Ook zijn ze ter hoogte van de vesten aan 't werken waardoor we noodgedwongen via trappen naar boven moeten. Ook daar zal er moeten gestapt worden. Maar ja...da's mtb hé. Ge moet alle ondergronden onder de wielen krijgen!!
Nen tip: ga nie te snel van start!!
kheb derjust Davy gezien en hij zei ook dat het zwaar gaat worden, zeker met de regen. hopelijk zijn er wat stroken waar kan gerecupereerd worden?
maar we zien da zondag dan wel he
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
De trappen zijn niet zo lang. De mannen met echte techniek zullen de eerste zelfs oprijden. We zitten met die trappen door de werken, rijden we er rond dan gaan we het grasplein kapotrijden en dat willen we zeker niet.
Er zit idd een recuperatiestuk in om 'fris' aan het laatste deel met de Muur te beginnen.
Er zit idd een recuperatiestuk in om 'fris' aan het laatste deel met de Muur te beginnen.