Hey Katrien,
Morgen komen we ook af hoor.
Hopelijk valt er niet al teveel regen.
Tot dan!!
Greetz
stefan
19/11/2006-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
Dat is een goed idee. Ik dacht om naar Orchies te gaan, maar ik heb net mijn bril gebroken... Nu dat ik weet dat je Torhout kan rijden zonder iets te zien, zal dit de enige mogelijkheid zijn morgen.Traxer wrote:Misschien kom ik deze ook nog eens 'afslufferen' op zondag.![]()
Als ik nu ook nog overdag gereden heb, zal ik mijn verslagje van beide afwerken en posten.
Na zware beraadslagingen (gaan we naar St Laureins of Torhout) deze namiddag in Maldegem
zijn we tot het wijs besluit te komen om toch af te zakken naar Torhout morgenochtend. Ik kjik er naar uit.
Katrien20, 13 en lichterveldenoaere tot morgenochtend. Afspraak in Torhout tss 8h15 & 8h30
Hopelijk zijn de weergoden U en ons goed gezind.
Groeten
geertje
Katrien20, 13 en lichterveldenoaere tot morgenochtend. Afspraak in Torhout tss 8h15 & 8h30
Hopelijk zijn de weergoden U en ons goed gezind.
Groeten
geertje
- Joep Meloen
- Mountainbiker
Post by Joep Meloen »
Jip,
de Leffe-bikers zullen dus ook aanwezig zijn op dezen TT!! Weet nog niet met hoeveel en in welke staat maar dat zullen we morgen wel zien zekers?
Tot onderweg of tijdens den après!!
de Leffe-bikers zullen dus ook aanwezig zijn op dezen TT!! Weet nog niet met hoeveel en in welke staat maar dat zullen we morgen wel zien zekers?
Tot onderweg of tijdens den après!!
Hoi hoi
Net terug van Torhout. Dit was weer een piekfijn georganiseerde tocht. Valt niks over te zeggen.
Er zaten weer prachtige single tracks en technische stukken in. Vooral dat op en rond dat speelpleintje
De weersomstandigheden vielen goed mee. Alleen jammer dat het parcours er extra zwaar bijlag door al de modder. Maar ja, daar doen we het voor ee.
Op het einde nog een tuimeling gemaakt wegens een defecte achterrem (met de voorrem remmen in de modder is niet aan te raden
), maar we zijn er toch weer eens geraakt.
AVS: 21,8 pffffft
Tot de volgende
Greetz
Wes
Net terug van Torhout. Dit was weer een piekfijn georganiseerde tocht. Valt niks over te zeggen.
Er zaten weer prachtige single tracks en technische stukken in. Vooral dat op en rond dat speelpleintje
De weersomstandigheden vielen goed mee. Alleen jammer dat het parcours er extra zwaar bijlag door al de modder. Maar ja, daar doen we het voor ee.
Op het einde nog een tuimeling gemaakt wegens een defecte achterrem (met de voorrem remmen in de modder is niet aan te raden
AVS: 21,8 pffffft
Tot de volgende
Greetz
Wes
Hoi,
Ik ben vooral gewend van op de baan te fietsen maar zulke ritten kunnen me ook wel bekoren. Dit was de derde tocht die ik meedeed en vondt het de max vandaag.
Het was een leuke tocht daar in Torhout. De modder maakte het extra leuk. Ben 1 keer van de fiets gemoeten op die ene modderstrook in het bos.
Was in 1h56 terug, Hs gemiddeld 148. Dat ligt toch stukje hoger dan op de baan!
Groetjes, mij zien ze zeker nog terug in Torhout!!!
Ik ben vooral gewend van op de baan te fietsen maar zulke ritten kunnen me ook wel bekoren. Dit was de derde tocht die ik meedeed en vondt het de max vandaag.
Het was een leuke tocht daar in Torhout. De modder maakte het extra leuk. Ben 1 keer van de fiets gemoeten op die ene modderstrook in het bos.
Was in 1h56 terug, Hs gemiddeld 148. Dat ligt toch stukje hoger dan op de baan!
Groetjes, mij zien ze zeker nog terug in Torhout!!!
Last edited by munk on Sun 19 Nov 2006 14:06, edited 1 time in total.