19/11/06 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steek je modderbanden maar, qua parcourkennis.... zullen ze zeker van pas komen, voor de rest een mooie rit,FLEE77 wrote:Ga voor deze TT toch mijn modderbanden steken,vorige week in humbeek van van links naar rechts geschoven maar toch rechtgebleven.Zit die technische afdaling in bos van wezemaal er nog in met opt eind de RED BULL BABES?![]()
![]()
weer of geen weer, moor of gene moor de sasbikers zullen precent zijn
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Het weer viel al bij al nog mee vind ik persoonlijk, tocht was terug perfect toch hetgeen ik gereden heb want na amper 10 km de pad van het achterste versnellingsapparaat afgebroken, niet lang moeten wachten op pechdienst.
@katrien 20 en lichterveldenoare proficiat het ganse weekend was tot in de puntjes verzorgd, en z'on vriendelijke ontvangst van katyrien 20
@ traxer bedankt voor het prachtige naamkaartje
@ de afwezigen volgend jaar zeker van de partij deze tocht is perfect georganiseerd.
greetings the voltman
@katrien 20 en lichterveldenoare proficiat het ganse weekend was tot in de puntjes verzorgd, en z'on vriendelijke ontvangst van katyrien 20
@ traxer bedankt voor het prachtige naamkaartje
@ de afwezigen volgend jaar zeker van de partij deze tocht is perfect georganiseerd.
greetings the voltman
Vandaag ook in Rotselaar gaan rijden. Door het weer toch maar voor de 28 km gekozen. Heb ontzettend van het slijk genoten! Mijne collega-biker is wel een paar keer onderuit gegaan maar gelukkig zonder erg. Het was weer een schoon toertje en vooral een perfect georganiseerde toertocht! Het regenweer zal wel zijn negatieve stempel op het aantal deelnemers gedrukt hebben, spijtig voor de organisatoren. In elk geval: Proficiat!!!
En we hebben weer voor een ganse week yoghurt!!! Kreeg iedereen yoghurt of was dat ook een tombola-prijs? Ik had een eveloppe met een nummertje in en heb dat afgegeven, en kreeg yoghurt.. Ik dacht dat dat mijn prijs was maar mijne maat zei da ge da zowieso kreeg? Enfin, t was nen hele leuke voormiddag!!!
En we hebben weer voor een ganse week yoghurt!!! Kreeg iedereen yoghurt of was dat ook een tombola-prijs? Ik had een eveloppe met een nummertje in en heb dat afgegeven, en kreeg yoghurt.. Ik dacht dat dat mijn prijs was maar mijne maat zei da ge da zowieso kreeg? Enfin, t was nen hele leuke voormiddag!!!