Ik ben ook van plan hoor om +/- 2cm ademruimte te geven.
Mijn huidige stuurpen is namelijk gescheurd (Ridley & 4ZA brol) en in afwachting van mogelijks garantie heb ik mijn oude FSA er tussen gestoken en dat scheelde zo veel zodat ik een extra spacer nodig had.
Vraagje Marzocchi Marathon Race
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
trekske8500
- Mountainbiker
eenvoudige praktische handleiding, indien mogelijk i/h Ned.
Post by trekske8500 »
Tijdens het grasduinen op de site deze topic ontdekt. Vooraan mijn trek8500 prijkt een witte marathon race. Buiten het gebruik van de 'remote lock', heb ik nog niets gewijzigd sedert de aankoop. Ik heb wel de indruk dat de vering iets soepeler geworden is.
Heeft er iemand een eenvoudige praktische handleiding, kwestie van eens iets te proberen zonder brokken te maken?
Dank u.
Heeft er iemand een eenvoudige praktische handleiding, kwestie van eens iets te proberen zonder brokken te maken?
Dank u.
-
trekske8500
- Mountainbiker
Post by trekske8500 »
Ja ik bezit ook een boekje in het Engels/Frans/Duits/Spaans, doch een eenvoudige tekst, wat gebeurt als je onderaan /bovenaan bij pompt, als je aan die vijs onderaan gaat draaien, dat zoek ik. Ik ben nl. nog maar twee jaar aan het biken met een mtb, wekelijks een toertocht.pvandebe wrote:trekske, wa wilde proberen ???? Jumpen, Diven of 'm opengooien ?
Ik heb hier nog een dubbele handleiding (die ge ook kunt downloaden) op de site van marzocchi...
Jumpen, diven, opengooien, ik denk niet dat dit aan mijn leeftijd besteed is. Ik ben wel zeer geïnteresseerd en gefascineerd in jullie sleutelwerk.