Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Cannonball
- Mountainbiker
De mijne is ook z'on Rocket.
Erg handig. Er is plaats voorzien voor materiaal en een klein pompje.
Het enige probleem is dat je die waterzakken moeilijk los kan verkrijgen.
Vorig jaar ben ik erin geslaagd om in de mijne een gat te krijgen en ik heb drie maanden moeten wachten tegen dat er een nieuwe binnen was.
Erg handig. Er is plaats voorzien voor materiaal en een klein pompje.
Het enige probleem is dat je die waterzakken moeilijk los kan verkrijgen.
Vorig jaar ben ik erin geslaagd om in de mijne een gat te krijgen en ik heb drie maanden moeten wachten tegen dat er een nieuwe binnen was.
kelding en accessoires
hoi
gisteren een Camelbak besteld aan de kersman hoe moet ik deze schoonmaken
ik heb al gezien dat er een borstel voor bestaan maar voor de rest ken ik er niks van.
groetjes
thierry
gisteren een Camelbak besteld aan de kersman hoe moet ik deze schoonmaken
groetjes
thierry
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Inderdaad, een verkoper van Camelback bevestigde me ook dat die Steradent (of wat dan ook - tabletten om valse gebitten te ontsmetten) hier ideaal voor zijn.Kristof. wrote:Meestal doe ik in de mijne zo van die tabletten steradent met water.
En af en toe heel heet(geen kokend water).
En daarna in de vriezer ermee.
Succes met de Camelback. Ik heb een MULE en kontent ervan; alleen spijtig dat de compartimenten niet méér "uitzetbaar" zijn.
fieldbiker
Re: kelding en accessoires
Ik gebruik steeds die tabletten voor de drinkbussen van SIGG. Niet echt goeiekoop moet ik wel zeggen, maar als je 1 keer per maand zo'n tablet gebruikt en de kameel voor de rest met lauw water uitwast is dit goed te doen.chip wrote:hoi
gisteren een Camelbak besteld aan de kersman hoe moet ik deze schoonmakenik heb al gezien dat er een borstel voor bestaan maar voor de rest ken ik er niks van.
![]()
groetjes
thierry