Ik mag als niet-roker niet oordelen over rokers, komaan man. het zijn verslaafden, punt andere lijn, zo simpel is het. Ik heb ook gerookt, en man, ben ik tevreden dat ik van die stank af ben. je moet als niet-roker maar eens een rokende vriend of vriendin hebben, bweekes, je kan evengoed op een stuk houtskool lopen knabbelen. Om van de brandgeur in kleren en haar nog maar te zwijgen.Op 2002-07-02 00:30, schreef snizakov:
Roken is ongezond, het is slecht voor de prestaties, maar het is soms o zo lekker. Wat er lekker aan is? Nogal moeilijk te omschrijven. Misschien de rook die door uw keel naar uw longen trekt en u daar en ook in uw kopje een gevoel van welbehagen geeft, misschien dat zachte stukje papier tussen uw vingers, ... 't Is lekker om vanalles en nog wat, maar 't is ook jammergenoeg o zo ongezond. 'k Vind wel dat je als niet-roker niet mag oordelen over rokers, net zoals ik als dikke amateur niet mag oordelen over prof-MTB'ers.
En voor je het zegt, ja , ik ben ook verslaafd, maar dan aan sport. Of dat ook ongezond is? Misschien wel.