Levenswijze biker

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Op 2002-07-02 00:30, schreef snizakov:
Roken is ongezond, het is slecht voor de prestaties, maar het is soms o zo lekker. Wat er lekker aan is? Nogal moeilijk te omschrijven. Misschien de rook die door uw keel naar uw longen trekt en u daar en ook in uw kopje een gevoel van welbehagen geeft, misschien dat zachte stukje papier tussen uw vingers, ... 't Is lekker om vanalles en nog wat, maar 't is ook jammergenoeg o zo ongezond. 'k Vind wel dat je als niet-roker niet mag oordelen over rokers, net zoals ik als dikke amateur niet mag oordelen over prof-MTB'ers.
Ik mag als niet-roker niet oordelen over rokers, komaan man. het zijn verslaafden, punt andere lijn, zo simpel is het. Ik heb ook gerookt, en man, ben ik tevreden dat ik van die stank af ben. je moet als niet-roker maar eens een rokende vriend of vriendin hebben, bweekes, je kan evengoed op een stuk houtskool lopen knabbelen. Om van de brandgeur in kleren en haar nog maar te zwijgen.

En voor je het zegt, ja , ik ben ook verslaafd, maar dan aan sport. Of dat ook ongezond is? Misschien wel.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Op 2002-07-02 14:58, schreef nedake:
mja das dan uwen prob dat gij dat droevig vindt , nietwaar? kvind andere dingen in het leven al droeviger dan mensen die roken:p
nedake, wat er in het geval van crazy's nonkel zo droevig is, is dat diene mens zichzelf naar de kl*te gerookt heeft (35%longinhoud zei Crazy) en nog niet kan stoppen. Dat zijn mensen zonder wil, verslaafden zoals ik al zei. Het droevige is dat diene mens zijn eigen graf graaft, maar toch niet kan stoppen. Wat moet je met zo iemand doen, is niet gemakkelijk hoor.
Mitrix
Mountainbiker

Post by Mitrix »

tloopt hier inderdaad serieus uit de hand.
roken is ongezond, da weet iedereen.
mo mountainbike op prof. niveau kan ook serieus ongezond zijn ze.
Denk maar is aan al den doping.
En sorry ze, mo als mtb'en voor u een verslaving is, zijt ge der ook erg aan toe ze.
Ge moet alles kunnen beheren, en stoppen as ge wilt.
En als nedake rookt voor haar eigen beter te voelen, mo ze weet wanneer da ze't ni
moet doen heb ek daar zeker geen probleeem mee ze, in tegendeel.
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

Hoi medebikers, Over het roken en drinken zou ik nog even het volgende willen zeggen :
Ik ben vorig jaar in november opgehouden met roken, gewoon omdat ik dat zelf wou. Ik voel er me beter door en als bloning kocht ik mezelf een bike en ging ik fietsen om verstrooiing te vinden.
Ik kan u zeggen dat het stoppen eenvoudiger is dan het voorgespiegeld wordt. Drie dagen op je tanden bijten en je zelf op tijd belonen, das de struuk.
Voor hen die graag roken en drinken, das hun keuze, maar ik ben blij dat ik er mee opgehouden ben.

Drinken heb ik nooit gedaan.

Groetjes

Dingo
CRAZY D
Mountainbiker

Post by CRAZY D »

Nedake Nedake, toch, niet zo pikkerig doen hé. Roken is very bad, end of line !
snizakov
Mountainbiker

Post by snizakov »

Op 2002-07-02 18:57, schreef Adri:
Ik mag als niet-roker niet oordelen over rokers, komaan man. het zijn verslaafden, punt andere lijn, zo simpel is het. Ik heb ook gerookt, en man, ben ik tevreden dat ik van die stank af ben. je moet als niet-roker maar eens een rokende vriend of vriendin hebben, bweekes, je kan evengoed op een stuk houtskool lopen knabbelen. Om van de brandgeur in kleren en haar nog maar te zwijgen.

En voor je het zegt, ja , ik ben ook verslaafd, maar dan aan sport. Of dat ook ongezond is? Misschien wel.
Gij hebt natuurlijk wel het recht om mensen te vragen niet te roken in uw omgeving (en 'k weet goed genoeg dat da nie altijd makkelijk is (voor ge het zegt)), dat was niet wat ik bedoelde. 'k Wil zeggen dat een niet-roker (en geen ex-roker) niet weet wat de smaak van een sigaret is, dat hij ook niet weet wat een rookverslaving is en dus ook moeilijk over dergelijke dingen kan spreken.
Trouwens, 'k heb vandaag nog geen enkele sigaret gerookt en heb wel al 45 km gebiked ... er is licht in de duisternis.
sebbe
Mountainbiker

Post by sebbe »

Volhouden zo !!!

greetz sebbe
CRAZY D
Mountainbiker

Post by CRAZY D »

Go for it Snizzy !
Guest

Post by Guest »

Ge hebt gelijk, iedereen heeft een uilaatklep nodig anders leeft ge niet. Zelf rook en drink ik niet en probeer (proberen hè) ik matig te eten. Ik loop en fiets graag in de zon en ik weet ook dat dat zeer slecht is, maar ge moet toch van iets dood gaan hè :lol:
En als ge al te ascetisch gaat leven gaat ge na een tijd stomme dingen doen zoals Ulrich.
Remember Meirhaeghe na zijn zilveren plak op de Spelen: in zijn ondergoed tussen de madammen gaan staan in de Menzo (en wat gebeurde er buiten het zich van de camera ???? :smile: Moest duidelijk ook even 'stoom' aflaten (theeft toch zijn schoon kanten hè het prof zijn :smile: )
nedake
Mountainbiker

Post by nedake »

idd ge leeft zoals je het zelf wilt en draagt de gevolgen voor jezelf vind ik, so i keep on living:p
Post Reply