[quote="Trevorken"
Als je service wil, moet je er voor betalen.
Goede winkel voor de doe het zelver dus.[/quote]
ben je dan niet goedkoper in duitsland ?
internet afschuimen en je vind goedkoper.
Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Gwen
- Mountainbiker
ik ga straks ook nog 'ns langs, voor een paar schoenen en nog wa prul.
Zoals gezegd, goed om "stukken" te kopen (qua prijs zitten ze zeker goed, goedkoper vind je altijd hè) en zelf te installeren, kledij,... geen probleem. Maat van me kocht er ooit een GT Karakoram en die was totaal niet te spreken over de service. Een fiets zelf zou ik er ook nooit kopen en de wachtrijen kunnen idd. IMMENS zijn, vergelijkbaar met de Ikea op zaterdag
... En als er al iets moet besteld worden kan dat ook een eindje duren, maar ja... een beetje verlies hebde altijd hè en voor mij is 't niet echt ver dus...
Zoals gezegd, goed om "stukken" te kopen (qua prijs zitten ze zeker goed, goedkoper vind je altijd hè) en zelf te installeren, kledij,... geen probleem. Maat van me kocht er ooit een GT Karakoram en die was totaal niet te spreken over de service. Een fiets zelf zou ik er ook nooit kopen en de wachtrijen kunnen idd. IMMENS zijn, vergelijkbaar met de Ikea op zaterdag
-
rudy coolens
- Mountainbiker
Toffe winkel
Post by rudy coolens »
Winkel met deskundige medewerkers, zijn altijd van de laatste snufjes op de hoogte, u hebt altijd de nieuwste modellen aan heel scherpe prijzen vind ik, veertien dagen terug mtb frame van Ridley besteld en na drie dagen belden ze me op dat het al geleverd was! Als dat niet snel is! Is de zaterdag wel wat druk maar ja men wil daar zijn hé.
de witten wrote: Geen service (denk ik)
Allez, 't is weer 'van horen zeggen'...stevenvde wrote:Al heb ik daarmee nog geen ervaring. Van horen zeggen he.
Ik heb meer dan 2 jaar bij Van Eyck gewerkt en ben er al meer dan 10 jaar klant dus ik weet wel waarover ik het heb.
Over de herstellingen:
Ze doen zeker en vast herstellingen. Ze werken zelfs aan fietsen die ergens anders zijn gekocht. Stel nu dat je met een Cannondale met afgerukte achterpat afkomt, dan zullen ze je niet kunnen helpen. Niet omdat ze er niet willen aan werken, maar gewoon omdat het een pat is die ze niet kunnen bestellen. En als je met een oude, besmeurde en verroeste fiets komt aandraven, dan word je wsl ook terug gestuurd. Maar normaal gezien zijn herstellingen geen probleem.
Over de wachtrijen:
Als je als verkoper je tijd neemt en veel uitleg geeft, dan morren de mensen omdat het te lang duurt. Als je je haast, dan klagen ze dat ze geen uitleg krijgen
Als klanten een rij zien aan de kassa, denken ze "Oeioei, al dat volk, 'k zal er mij maar rap bijstellen of 'k ga moeten lang wachten." En als ze zien dat er geen volk staat, dan denken ze "Ha, er staat geen volk, 'k moet mij niet opjagen en 'k kan nog even rondzien op mijn gemak." Als ik als klant zie dat er veel volk staat, dan kijk ik nog effe rond. Zie ik dat er geen volk staat, dan loop ik rap naar de kassa.
En zowieso is't op zaterdag drukker, dus als je in de week tijd hebt en uitleg wilt, kom je beter niet op zaterdag.
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
Ik woon op 5min van V.E. Aalst.Inderdaad best mijden op zaterdag.Al kan het op de middag nog meevallen.Ik spring er zelfs soms eens binnen om te zien wat nieuw is of in promotie.Ik denk dat je als je SNELLE service wil beter bij een lbs bent.Ik ken de fietsmaker bij V.E. en kan zeggen dat ze er zeker fietsen herstellen zelfs gewonen ''hollandse'' fietsen.Enkel moet je je fiets meestal een paar dagen missen.Bij een lbs waar je je fiets gekocht hebt krijg je meestal direkte service.
V.E moet je gewoon zien als een soort supermarkt waar je rustig rondkuiert, als t snel moet gaan moet je niet zeuren ga bij de dichtst bijzijnde LBS en betaal wat meer.
IK WERK NIET BIJ V.E. en heb er GEEN belangen
Qua bestellingen die lang duren denk ik dat het een politiek is. nl De meeste bedrijven vrage portkosten voor kleine bestellingen en leveren gratis vanaf een bepaald bedrag. Ik denk Dat V.E. gewoon wacht om je produkt te bestellen tot ze een complete bestelling hebt.Qua servive met mavic geen probleem zelfs al heb je de wielen er niet gekocht.
ZTR olympic heb ik er nog niet gezien.Ik heb zo een setje laten spaken bij cameleon bikes-deftinge aan een heel scherpe prijs.
V.E moet je gewoon zien als een soort supermarkt waar je rustig rondkuiert, als t snel moet gaan moet je niet zeuren ga bij de dichtst bijzijnde LBS en betaal wat meer.
IK WERK NIET BIJ V.E. en heb er GEEN belangen
Qua bestellingen die lang duren denk ik dat het een politiek is. nl De meeste bedrijven vrage portkosten voor kleine bestellingen en leveren gratis vanaf een bepaald bedrag. Ik denk Dat V.E. gewoon wacht om je produkt te bestellen tot ze een complete bestelling hebt.Qua servive met mavic geen probleem zelfs al heb je de wielen er niet gekocht.
ZTR olympic heb ik er nog niet gezien.Ik heb zo een setje laten spaken bij cameleon bikes-deftinge aan een heel scherpe prijs.
Damn, das cheap,tyro13 wrote:Vandaag nog eens binnengewipt bij V.E. Aalst.Geloof het of niet. Er hing een setje ZTR OLYMPIC-DTSWISS 240S naven en DT REVOLUTION spaken incl yellow tape om notubes te rijden voor......................442EUROslik. En ik die dacht dat ik bij mijn lbs een koopje gedaan had