de rest wist ik al van vorige bf-games, maar toch bedankt voor de goede complete uitleg
Vanavond sta ik terug op de battlefields seh, dankzij onze AndyB !
Merci heh!
Mvg
Post by looneycooney »
Post by looneycooney »
Post by .::Andy::. »
Post by Mister No Chaïn »
Probleem is da ik et allemaal op DVD vind en menne pc kan da ni lezen + menne brander is stuk. Of kan ik da afhalen en en gewoon uit die mappen installeren? Daarvoor hebde da toch op cd nodig ni? Ken der ni veel van zeTZB wrote:COD2 valt te downloaden met serverpatch, zodat je het on line kan spelen.Mister No Chaïn wrote:Ik ga morgen CoD 2 halen in de fnac, daar kost em €50,99. Nog ni direct veel afgeslagen moja.AndyB wrote:Wie dat er zin heeft om samen es te gamen ofzo kan altijd iets laten weten e, ik ben altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers![]()
Ik ben wel een ervaring WOII-gamer
Die 50 euro kan heus beter besteed worden
Daemon Tools is uw oplossing. Het simuleert een DVD station op je pc, ook al heb je er geen. Dan kan je het bestand 'laden' in je gesimuleerd DVD station en het openen alsof je een echte dvd in een echt station hebt.Mister No Chaïn wrote:[Probleem is da ik et allemaal op DVD vind en menne pc kan da ni lezen + menne brander is stuk. Of kan ik da afhalen en en gewoon uit die mappen installeren? Daarvoor hebde da toch op cd nodig ni? Ken der ni veel van ze![]()
Gelieve antwoord voor morgen een uur of 10, want anders ga ik toch ma na de fnac, ik wil et spel te graag. Mohaa heb ik ook nog gekocht indertijd, en als ik zie hoe vaak ik da heb gespeeld, dan heeft da mij ne cent per uur gekost ast ni minder is.