bikers oud-heverlee

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Athos
Mountainbiker

Post by Athos »

We zijn al met drie;
Nu nog concreet afspreken. Wat gedacht van zaterdag 27/1 rond 13u30 aan de parking van de zoete waters - start blauwe BLOSO-parcours. Andere suggesties of voorstellen, laat maar horen.
Indien er nog liefhebbers zijn: meer dan welkom !
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Ik heb het in mijn bericht over Heverleebos, maar wil natuurlijk gerust andere routes ook meefietsen. Ik kan wel pas vanaf half febr ongeveer, als er terug school is...
siempre
Mountainbiker

Post by siempre »

ATHOS wrote:We zijn al met drie;
Nu nog concreet afspreken. Wat gedacht van zaterdag 27/1 rond 13u30 aan de parking van de zoete waters - start blauwe BLOSO-parcours. Andere suggesties of voorstellen, laat maar horen.
Indien er nog liefhebbers zijn: meer dan welkom !
Voor mij is dat goed, wou al een tijdje hier gaan fietsen, maar alleen leek me zo alleen (om nog maar te zwijgen van de we te vinde :) ).
Athos
Mountainbiker

Post by Athos »

Fijn, ik zal er zijn.
Voor Jefke85: je kan ook vanuit het groot begijnhof in Leuven de dijlelandroute nemen, al weet ik niet of de bewegwijzering er nog is. in ieder geval vrij leuke route voor bij zware weersomstandigheden: goed berijdbaar en toch wel wat leuke klimmetjes (cfr Loonbeek, kluis St Joris Weert).
gunne37
Mountainbiker

Post by gunne37 »

IK ZAL ER OOK ZIJN OP ZATERDAG 27/01/2007 AAN HET ZOETE WATERS OM 13U30
Kane
Mountainbiker

Post by Kane »

ok............... zaterdag 27/01 om 13.30u
ik kom ook
heb die route nog ni gedaan met mijn '' nieuwe ''fiets

goed om eens nieuwe gezichten te zien want alleen is alleen he
Kane
Mountainbiker

Post by Kane »

doen julie de 3 in 1 keer ?
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

ATHOS wrote:Fijn, ik zal er zijn.
Voor Jefke85: je kan ook vanuit het groot begijnhof in Leuven de dijlelandroute nemen, al weet ik niet of de bewegwijzering er nog is. in ieder geval vrij leuke route voor bij zware weersomstandigheden: goed berijdbaar en toch wel wat leuke klimmetjes (cfr Loonbeek, kluis St Joris Weert).
Tx, zal ik zeker eens doen! En veel plezier met jullie tocht, ik zal dan mijn laatste blokmomenten aan t "beleven" zijn, joepie #-o
Athos
Mountainbiker

Post by Athos »

Ik weet niet of de drie routes met deze regen kunnen gereden worden; de groene route is afhankelijk van het weer: langsheen de E40 is het momenteel een modderbad, maar desgevallend kan zulks gecompenseerd worden met een stukje Nethen (enkele fijne klimmetjes);
gunraid
Mountainbiker

Post by gunraid »

Hey,

Ik ben ook een beginnend biker, en ook 'oude knar' van 32, uit Heverlee.
Ik wil ook wel best meerijden, maar conditie is nog niet optimaal.
Wat is jullie niveau? Kwestie van niet hopeloos achterop te rijden of jullie te vertragen.
Post Reply