We zijn al met drie;
Nu nog concreet afspreken. Wat gedacht van zaterdag 27/1 rond 13u30 aan de parking van de zoete waters - start blauwe BLOSO-parcours. Andere suggesties of voorstellen, laat maar horen.
Indien er nog liefhebbers zijn: meer dan welkom !
bikers oud-heverlee
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Voor mij is dat goed, wou al een tijdje hier gaan fietsen, maar alleen leek me zo alleen (om nog maar te zwijgen van de we te vinde :) ).ATHOS wrote:We zijn al met drie;
Nu nog concreet afspreken. Wat gedacht van zaterdag 27/1 rond 13u30 aan de parking van de zoete waters - start blauwe BLOSO-parcours. Andere suggesties of voorstellen, laat maar horen.
Indien er nog liefhebbers zijn: meer dan welkom !
Fijn, ik zal er zijn.
Voor Jefke85: je kan ook vanuit het groot begijnhof in Leuven de dijlelandroute nemen, al weet ik niet of de bewegwijzering er nog is. in ieder geval vrij leuke route voor bij zware weersomstandigheden: goed berijdbaar en toch wel wat leuke klimmetjes (cfr Loonbeek, kluis St Joris Weert).
Voor Jefke85: je kan ook vanuit het groot begijnhof in Leuven de dijlelandroute nemen, al weet ik niet of de bewegwijzering er nog is. in ieder geval vrij leuke route voor bij zware weersomstandigheden: goed berijdbaar en toch wel wat leuke klimmetjes (cfr Loonbeek, kluis St Joris Weert).
- Jefke85
- Mountainbiker
Tx, zal ik zeker eens doen! En veel plezier met jullie tocht, ik zal dan mijn laatste blokmomenten aan t "beleven" zijn, joepieATHOS wrote:Fijn, ik zal er zijn.