bikers gezocht regio turnhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Bij ons ist toch ni zeker da we gaan komen, 2vd 4 moeten naar een communiefeest. Ikzelf moet ofwel donderdag ofwel zondag naar Amsterdam, maar dat weet ik morgen pas. Dus als t zondag zou zijn, zijn we met 2 present.
D.J.
Mountainbiker

Post by D.J. »

ik mag donderdag ook naar een communiefeest dus zal er niet bij kunnen zijn deze keer

volgende keer misschien
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ben er donderdag nog niet bij wegens dat ik moet werken ( in de verzorgings sector).
ge zult me nog dikijls genoeg zien :P
heb mijn mtb trouwens nog ni, als ik hem binnenkort heb laat ik t weten .

groetjes
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Ik kom morgen : half 2, sporthal Kasterlee.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

als ik er nie ben moet ge op mij niet wachten. kheb niet veel goesting. en wil me niet forceren tegen zondag. :bounce:
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

ghost rides on wrote:als ik er nie ben moet ge op mij niet wachten. kheb niet veel goesting. en wil me niet forceren tegen zondag. :bounce:
Watje :-D
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

ik ga ook niet kunnen,we rijden de rit in wechelderzande met de club en dat was ik vergeten...het kan zijn dat ik er nog geraak want we rijden de 50 km maar we vertrekken hier al om 7 uur...
dus even kort sommeke... 7.30 aan de toch beginnen...50 km.... daarna enkele leffes...euhmmm...ik ga toch maar wachten tot volgende keer #-o
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

de vallende mountainbiker wrote:ik ga ook niet kunnen,we rijden de rit in wechelderzande met de club en dat was ik vergeten...het kan zijn dat ik er nog geraak want we rijden de 50 km maar we vertrekken hier al om 7 uur...
dus even kort sommeke... 7.30 aan de toch beginnen...50 km.... daarna enkele leffes...euhmmm...ik ga toch maar wachten tot volgende keer #-o
Watje :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

het zal ervan afhangen of het regent of niet. maar als ik het zo bekijk kan het wel eens de hele dag regenen. :(
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Dan kunnen we beter de rit uitstellen en een nieuwe datum voorstellen. Bij ons in Mol regent het hier serieus.
Post Reply