bikers gezocht regio turnhout
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ben er donderdag nog niet bij wegens dat ik moet werken ( in de verzorgings sector).
ge zult me nog dikijls genoeg zien
heb mijn mtb trouwens nog ni, als ik hem binnenkort heb laat ik t weten .
groetjes
ge zult me nog dikijls genoeg zien
heb mijn mtb trouwens nog ni, als ik hem binnenkort heb laat ik t weten .
groetjes
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
ik ga ook niet kunnen,we rijden de rit in wechelderzande met de club en dat was ik vergeten...het kan zijn dat ik er nog geraak want we rijden de 50 km maar we vertrekken hier al om 7 uur...
dus even kort sommeke... 7.30 aan de toch beginnen...50 km.... daarna enkele leffes...euhmmm...ik ga toch maar wachten tot volgende keer
dus even kort sommeke... 7.30 aan de toch beginnen...50 km.... daarna enkele leffes...euhmmm...ik ga toch maar wachten tot volgende keer
Watjede vallende mountainbiker wrote:ik ga ook niet kunnen,we rijden de rit in wechelderzande met de club en dat was ik vergeten...het kan zijn dat ik er nog geraak want we rijden de 50 km maar we vertrekken hier al om 7 uur...