Waar kopen jullie kleding?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

ik hoor hier veel goei dingskes over ene Van Eyck. Weet iemand daar de website van of zo?
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ik ga naar itek in leopoldsburd en van eyck in engsbergen. Vandaag nog wat inkopen gaan doen bij van eyck. Ga binnenkort ook eens rondneuzen bij bikesportive in haacht.
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Vandaag ook nog bij Van Eyck in Tessenderlo geweest (voor semislicks).
Ben met moeite aan de kledingrekken voorbijgelopen want nog effe wachten en dan zijn het weer solden :bounce:
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Hotwheelz in Elsene, geeft vrij veel korting als ge iets van tjaar ervoor koopt, dus voor 2003 kleren moet ge daar nu dus zijn
beethoven
Mountainbiker

waar kopen jullie kleding

Post by beethoven »

Besten, Ik ga bij De Geest in Laarne. Nergens goedkoper. Ik heb daar al altijd wat gevonden. De mensen zijner vriendelijk en spontaan. Het is niet ver van de sporthal te Laarne. Als je in de buurt bent eens binnen springen. Gwoon doen. Veel sportiviteit, Rudy VdE.
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Ga in ieder geval niet bij fietsboetiek Bollen in Diepenbeek !! De service trekt op geen kloten en ze hebben daar letterlijk twee zuur pruimen in de winkel staan.
Ken veel gesten die daar hun zuurverdiende centjes zijn gaan opdoen en alleen maar een lang gezicht in de plaats hebben gekregen. Enfin de andere fietshandelaars kunnen er maa hun voordeel mee doen.
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

Ik heb een zomertenue gekregen van Liberty Seguros - Würth een paar maanden geleden, vader is vtw bij Würth. Das dus al 100€ uitgespaard, de rest ebbek bij Itek gekocht, schappelijk van prijs en goei kwaliteit.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Ik bestel alles gewoon via mijn wel bekende fietsenboer ...is een officiële Scott-verkoper . Heel tevreden van en omdat ik zoveel bestel krijg ik hier en daar eens een mooi prijsje :-D
eergisteren nog waren er handschoentjes , sokken , zadeltasje en rc-stix van Scott geleverd :P tegen mid/eind februari de lang verwachte 'RC body' :drunk:
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

ik rij met de reclame van mijn fietsboer,Vroemans te Lichtaart, krijg alles aan inkoopprijs (Bio Racer)kheb zelfs al een wintervest GRATIS gekregen.
"Thx Vroemy"
Post Reply