Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
flupke
Mountainbiker

Post by flupke »

ik heb inderdaad de Kitzalpbike marathon gereden ... van gemakkelijke of moeilijke klimmen of bergaf heb ik niets gemerkt!! Ivo, ik heb de marathon gereden hé, het is een vast traject dat je moet volgen (onderwerg wordt je regelmarig gescant dmv een microchip die je ter hoogte van je trapas bevestigd)... de dag ervoor of erna doe je natuurlijk wat je wil....:wink:
je kon je wel inschrijven voor 25km (800hm), 50km(2000hm) of 88 km (3600hm)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: flupke op 2002-09-02 21:37 ]</font>
Guest

Post by Guest »

Ik dacht gelezen te hebben (maar ja ik lees zoveel dat ik soms de dingen al eens door elkaar begin te slaan op mijn leeftijd :lol: ) dat je op een bepaald moment op de 80 ook kon kiezen voor de 50 als je het niet meer zag zitten ??
Gobelijn
Mountainbiker

Post by Gobelijn »

Heb vanmorgen met een gast getraind die de Cristalp gereden heeft en die heeft me er echt zin doen in krijgen!!!! Dus als m'n planning het een beetje toelaat rij ik die zeker!
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Ga me inschrijven peins ik,dan ben ik er zeker bij.
Wie gaat er nu ECHT mee??
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Ik ben reeds ingeschreven ! Kwestie van der vroeg bij te zijn.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Wordt uw startpositie misschien bepaald door uw startnummer?
En doordat gij vroeg zijt ingeschreven krijgt ge een kleine en kunde es op kop starten 8)
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Niet dat ik weet, maar er is wel telkens een inschrijvingslimiet en zodoende . . . !

De laatste editie is er een groot aantal deelnemers samen gestart. Dan werd de rest eventjes tegengehouden en mochten wij allemaal apart vertrekken. We moesten dan door de startpoort en ze scanden dan onze nummer in de computer zodat je een persoonlijke tijd had als je aankwam.
Ik ben gewoon even gaan kijken op de site en zag dat we ons al konden inschrijven en heb dat dan maar al gedaan.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Zoude in februari of maart nog op tijd zijn om in te schrijven (het is toch pas de 23ste augustus).
Ik zou liefst eerst een beetje afwachten hoe mijn conditie vordert. Ik wil daar nie onvoorbereid aan de start verschijnen.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Zandbijterke,
Hoe heb jij je nu ingeschreven?On-line gaat blijkbaar nog niet.Heb je adres en rek nr,dan kan ik me ook inschrijven,alsook Flupke want die wil ook wel mee :wink:
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

JFK wrote:Zoude in februari of maart nog op tijd zijn om in te schrijven (het is toch pas de 23ste augustus).
.
Heb mij vorig jaar ook in februari ingeschreven, dat was dus toen geen probleem. IVM die conditie, kun jij al in februari zeggen ofdat je in augustus in topvorm zal zijn?

Zandbijterke,
Hoe heb jij je nu ingeschreven?

Heb mij inderdaad on-line ingeschreven. Op de homepage kun je toch een link volgen? Ze vragen dan eerst of je al een "account" hebt bij één of andere (de naam ontsnapt me nu) financiële instelling en dan moet je gewoon volgen wat ze vragen. Je krijgt dan binnenkort inschrijvingsformulieren toegestuurd en vanaf dan is het officiëel.
Post Reply