11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Speedbuster001
Mountainbiker

Post by Speedbuster001 »

ik zou deze ook wel zien zitten, maar ik heb helaas ook geen vervoer, ik kom van Roeselare
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Als ik met de auto ga kan ik wel 2 mensen meepakken, sintesibrother uit Ieper en Speedbuster kan er ook wel bij. Zelf van Zonnebeke, dus speedbuster als je hier op de streek kan geraken kun je altijd mee.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

The Raceface wrote:Als ik met de auto ga kan ik wel 2 mensen meepakken, sintesibrother uit Ieper en Speedbuster kan er ook wel bij. Zelf van Zonnebeke, dus speedbuster als je hier op de streek kan geraken kun je altijd mee.
tanks, zal nog iets laten weten via PB wanneer ik examens heb!!!
Normaal gezien starten we pas de week als het het zelfde is als voorgaande jaren!!
Normaal zal ik morgen meer weten! Khou je op de hoogte!

greetz
Speedbuster001
Mountainbiker

Post by Speedbuster001 »

Ik zal ook wel nog terug contact opnemen met julie, ik ben 16
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Speedbuster001 wrote:Ik zal ook wel nog terug contact opnemen met julie, ik ben 16
juist een maand ervoor ben ik er 18 geworden!
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

Aan de organisatoren van de Hagelandse chrono; Als je reclame maakt over de chronorit (zoals ik gisteren in sart tilman papierkes heb zien liggen) vergeet dan niet de datum erop te zetten want die stond er NIET op!
Voor de rest is julie organisatie TOP waar de chronorijders afgescheiden zijn van de gewone toerders zodat er geen situaties kunnen ontstaan a la sart tilman!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

metalgod wrote:Aan de organisatoren van de Hagelandse chrono; Als je reclame maakt over de chronorit (zoals ik gisteren in sart tilman papierkes heb zien liggen) vergeet dan niet de datum erop te zetten want die stond er NIET op!
Voor de rest is julie organisatie TOP waar de chronorijders afgescheiden zijn van de gewone toerders zodat er geen situaties kunnen ontstaan a la sart tilman!
De gescheiden parkoers zijn inderdaad één van onze dada's. Toen we nog in Wolfsdonk zaten was dat niet echt mogelijk. Gevolg was dat een aantal mensen na de chrono per ongeluk nog op de 40km gesukkeld waren. Ze vonden het ook een zeer fijn parkoers, maar waren een beetje moe...

sedert we in langdorp zitten is het echter totaal geen probleem meer : ten noorden van de demer de toertocht (met o.a. de bosberg), en ten zuiden van de demer de chrono (met o.a. rommelaar, tienbunder, houwaertseberg, benninksberg, en vele andere). We hebben al eens kritiek gekregen dat DE bosberg niet op het parkoers van de chrono zit, maar het is een kiezen tussen het minste kwaad : ofwel bosberg in de chrono en een stukje gelijklopende parkoersen, ofwel bosberg niet in de chrono en aparte parkoersen. We kiezen resoluut voor aparte parkoersen.

Uiteraard blijf je met een zeshonderd apart vertrekkende bikers zitten op één parkoers. Maar voor zover ik de echos hoor lukt dat allemaal vrij behoorlijk. Voor degenen die nogal allergisch zijn aan gejaagde vliegers die voorbij willen, een gouden tip : na 8h45 zijn de meeste vertrokken en wordt het een pak stiller aan het vertrek. Rond 8h00 leek het meer op een gekontroleerde massastart dan op een "apart" vertrek. Een echte massastart kunnen we spijtig genoeg niet voorzien, want dan moeten we de politie inschakelen en zo, en dat zien we niet zitten. In deze streek zijn er nu eenmaal enorm veel baantjes die moeten overgestoken worden, overal seingevers/politie voorzien is gewoonweg niet te doen.

Wat betreft de datum : op www.hagelandsechrono.be, en dan onder het rubriekje "praktisch" kan je de affiche ook bewonderen. In Sart Tilman zijn echter ook andere dingen uitgedeeld geweest (zwart wit dacht ik), en tzal daarop zijn dat er iets ontbrak, denk ik.

Niet getreurd : tis den 11sten juni !!!
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

scott racer wrote:
Iegienie wrote:
Tinky-Winky wrote:Chrono zou dus langer gaan worden...
Wel leuk, maar maakt vergelijken met het jaar ervoor natuurlijk heel moeilijk.
ik ben al blij als ik de tijd van vorig jaar verbeter, maar dat zal er met een langere afstand ni inzitten, of ik zal ne geweldigen dag moeten hebben..
Toch eens proberen een laag nummer vast te krijgen...
De tijden om goud of zilver te halen zullen ook wat aangepast worden. Vroeger was het 3h15 en 4h (?) denk ik (kmoet het nog eens opzoeken), en er zal dus een kwartiereke bijgeteld worden.
:roll: Ik had verleden jaar 3.22 of zo iets en had zilver.
:evil: en nu moet ik goud hebben of ik kom nimeer :lol: :lol: :lol:

:wink: morgen is inschrijven sé :wink:
ge hebt al genoeg "goud" aan uwe velo David, laat voor de anderen ook nog iets hé ... :wink:

ook ingeschreven vandaag !!!
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

Iegienie heeft de link verkeerd gezet, pieter die komma mag er ni bij hé.
:lol:

die staat nu mee in de url
:roll: :-D

tis dus
Hagelandsechrono.be
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Foempes wrote:
scott racer wrote:
Iegienie wrote: De tijden om goud of zilver te halen zullen ook wat aangepast worden. Vroeger was het 3h15 en 4h (?) denk ik (kmoet het nog eens opzoeken), en er zal dus een kwartiereke bijgeteld worden.
:roll: Ik had verleden jaar 3.22 of zo iets en had zilver.
:evil: en nu moet ik goud hebben of ik kom nimeer :lol: :lol: :lol:

:wink: morgen is inschrijven sé :wink:
ge hebt al genoeg "goud" aan uwe velo David, laat voor de anderen ook nog iets hé ... :wink:

ook ingeschreven vandaag !!!
:wink: das juist maar nu moet er meer goud in de garage komen te hangen bij de collectie "I was there" :lol: :lol:
Post Reply