Agh ja...wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
Zulke magazines kunnen niet objectief oordelen, of ze verliezen een deel van hun sponsors !
O2BIKERS 03/2006
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Elk tijdschrift is voor mij WC-lectuur...
En dat ze (O²) hun mening hadden over de party zit hier sommigen nog hoog blijkbaar.
Soit.
Over die degelijke testen in de duitse magazines moet je ook voorzichtig zijn hoor...al eens gezien hoe ze de Cube's, Radons en Canyons de lucht in prijzen...
En een paar weken terug kocht ik de velo vert, blijkbaar kan Lapierre daar weinig verkeerd doen.
En je kan dit waarschijnlijk nog verder doortrekken... dus die tijdschriften zijn eens leuk om in te bladeren (wc-lectuur zoals ik al zei dus) maar voor mensen die er al iets van afweten ook niet meer dan dat. En ook dit is niet elitair bedoeld (ik zet het er toch even bij...voor alle zekerheid weet je wel...), want elk van ons zal ook wel weten dat toen hij begon te biken hij aan dit forum een schat van informatie had...terwijl je na enkele jaren nog amper "alles" leest.
M
En dat ze (O²) hun mening hadden over de party zit hier sommigen nog hoog blijkbaar.
Soit.
Over die degelijke testen in de duitse magazines moet je ook voorzichtig zijn hoor...al eens gezien hoe ze de Cube's, Radons en Canyons de lucht in prijzen...
En een paar weken terug kocht ik de velo vert, blijkbaar kan Lapierre daar weinig verkeerd doen.
En je kan dit waarschijnlijk nog verder doortrekken... dus die tijdschriften zijn eens leuk om in te bladeren (wc-lectuur zoals ik al zei dus) maar voor mensen die er al iets van afweten ook niet meer dan dat. En ook dit is niet elitair bedoeld (ik zet het er toch even bij...voor alle zekerheid weet je wel...), want elk van ons zal ook wel weten dat toen hij begon te biken hij aan dit forum een schat van informatie had...terwijl je na enkele jaren nog amper "alles" leest.
M
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Mischien het gepaste ogenblik om een Mountainbike.be maandblad op poten te zetten, benieuwd hoe ze daarop zouden reageren bij O2-bikersmaurice wrote:Ik koop het blad al een tijd niet meer omdat ik de artikels een beetje afgezaagt vind en eens een andere kijk wil. Ms dat ik in de toekomst nog wel eens terug een magazine ga kopen, maar voorlopig krijg ik de meeste info uit de eerste hand.
- Epic Man
- Mountainbiker
Maak Maurice maar niet gekRikske wrote:Mischien het gepaste ogenblik om een Mountainbike.be maandblad op poten te zetten, benieuwd hoe ze daarop zouden reageren bij O2-bikersmaurice wrote:Ik koop het blad al een tijd niet meer omdat ik de artikels een beetje afgezaagt vind en eens een andere kijk wil. Ms dat ik in de toekomst nog wel eens terug een magazine ga kopen, maar voorlopig krijg ik de meeste info uit de eerste hand..