Nieuwigheden 2007...
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- JanMan
- Mountainbiker
Sram onthult zijn nieuwe X-9 groep
Sram dat zich meer en meer naast Shimano weet te plaatsen in de mountainbikemarkt pakt in 2007 uit met een vernieuwde X-9 groep. Deze groep zal heel wat inspiratie halen uit de topgroep van Sram, namelijk de X.0. Een groep die een aantal technologische hoogstandjes combineert met een aantrekkelijkere prijs kan niet misgaan…
Het hele artikel kan je HIER lezen
Sram dat zich meer en meer naast Shimano weet te plaatsen in de mountainbikemarkt pakt in 2007 uit met een vernieuwde X-9 groep. Deze groep zal heel wat inspiratie halen uit de topgroep van Sram, namelijk de X.0. Een groep die een aantal technologische hoogstandjes combineert met een aantrekkelijkere prijs kan niet misgaan…
Het hele artikel kan je HIER lezen
En als ik met niet vergis, heeft Phonak al met een dergelijk systeem rondgetoert. Ik weet niet of er ook wedstrijden mee zijn gereden maar 't is in ieder geval geen wereldschokkend nieuws.JanMan wrote:Het bestaat al een tijdje. Maar dit zijn de eerste foto's van de shimano groepvan_hoof wrote:bestaat al een tijdje hoor kheb da al ies gelezen in fiets, kgeloof dat teams soortegelijk systeem al getest hebben in de tour maar datet toch niet je dat was![]()
Campa test al 3 jaar met soortgelijk systeem
ps; Stel u voor; "Ja, ik kon de koers wel winnen maar m'n batterijen waren just plat. Ik stond daarom een beetje te groot / klein en miste daarom snelheid."