ondergoed of niet?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

Ik draag een spannende naadloze sportboxer onder mijn broek en heb nog nooit last gehad van een schurend gevoel. Ook de werking van de zeem is nog duidelijk voelbaar.
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

En wat is er dan volgens jullie het nut van om de onderbroek WEL aan te doen?

Kou?
Schaamte?
:lol:

het zeem is idd ontwikkeld om direkt contact te hebben met het poepeke, speciale bacteriewerende stof, die je na het wassen goed moet spoelen en liefst geen wasverzachter gebruiken.
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

Pétard wrote:En wat is er dan volgens jullie het nut van om de onderbroek WEL aan te doen?

Kou?
Schaamte?
:lol:

het zeem is idd ontwikkeld om direkt contact te hebben met het poepeke, speciale bacteriewerende stof, die je na het wassen goed moet spoelen en liefst geen wasverzachter gebruiken.
Kou idd
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Voel me toch net iets comfortabeler op zadel zonder Boxershorts. Vooral achteraf.

Wel oppassen met scheren van die plaats. Kan pijnlijk zijn indien je dit de dag voordien doet, en dan een 4-tal uur op de fiets zit.
L3X
Mountainbiker

Post by L3X »

MilkSjeik wrote:
pikethebike wrote:Ik draag altijd ondergoed bij het biken, nog nooit, maar dan nog nooit heb ik enig probleem ondervonden.
Of dat nu om 20 of 50 Km gaat, bergop of bergaf.

Floeren poepke misschien??? :-D :-D

Greetz

Pike
Idem dito... nog nooit geen last gehad. Anders zou ik mij redelijk naakt voelen denk ik ;)
Toevallig afgelopen weekend 102km op de teller geknald... met boxershort (standaard Bjorn Borg gok ik zo). Echt nergens last van gehad, ook de dag erna niet. De reden hiervoor trouwens: mijn rode specialized broek schijnt nog wel eens door! Als je dan iemand inhaalt is het wel zo sociaal om ze dan niet ook nog eens naar je naad te laten kijken #-o
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

En ik die dacht dat deze topic om te lachen was #-o

Ik dacht echt dat het gewoon not done was om iets onder een fietsbroek aan te doen .... :roll:
Post Reply