ondergoed of niet?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Voel me toch net iets comfortabeler op zadel zonder Boxershorts. Vooral achteraf.
Wel oppassen met scheren van die plaats. Kan pijnlijk zijn indien je dit de dag voordien doet, en dan een 4-tal uur op de fiets zit.
Wel oppassen met scheren van die plaats. Kan pijnlijk zijn indien je dit de dag voordien doet, en dan een 4-tal uur op de fiets zit.
-
L3X
- Mountainbiker
Toevallig afgelopen weekend 102km op de teller geknald... met boxershort (standaard Bjorn Borg gok ik zo). Echt nergens last van gehad, ook de dag erna niet. De reden hiervoor trouwens: mijn rode specialized broek schijnt nog wel eens door! Als je dan iemand inhaalt is het wel zo sociaal om ze dan niet ook nog eens naar je naad te laten kijkenMilkSjeik wrote:Idem dito... nog nooit geen last gehad. Anders zou ik mij redelijk naakt voelen denk ikpikethebike wrote:Ik draag altijd ondergoed bij het biken, nog nooit, maar dan nog nooit heb ik enig probleem ondervonden.
Of dat nu om 20 of 50 Km gaat, bergop of bergaf.
Floeren poepke misschien???![]()
![]()
Greetz
Pike