VT4-docusoap rond Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- xtremebiker
- Mountainbiker
Post by xtremebiker »
Wat is er zo speciaal aan Meirhaeghe hij was positief hij bekend hij krijgt 15 maanden zit zijn straf uit kan kiezen uit verschillende ploegen tekent voor 3 jaar rijdt vlot mee in zijn eerste wedstrijd , krijgt mischien een docusoap.Berden is ook positief bekend ook krijgt 15 maanden en dan begint het voor het TAS is dit niet voldoende , hij moet een monsterboete betalen ,concreet heeft hij geen ploeg (sorry De Post) moest op 21/2 een uitspraak hebben maar wacht daar nog steeds op ,moet beginnen trainen zonder enige zekerheid ,wordt het liefst doodgezwegen . Is De Limburg dan toch een Begische kolonie ? Maar laat een ding wel héél goed duidelijk zijn ik heb helemaal niets tegen op Meirhaeghe!!!!!!!!
Goede zet of geen goede zet, ik zit nog te twijfelen tussen de twee. Het zijn ook nog maar proef opnamens natuurlijk, maar laten we ervan uitgaan dat het doorgaat.
Waarschijnlijk is het dan een goede zet voor Filip zijn budget en sponsors, wanneer men het dan ook nog eens goed brengt (en niet zoals Wellens) ook nog eens goed voor de mountainbike-sport in België.
Langs de andere kant lijkt het me, zoals eerder gezegd, een minder goede zet voor zijn trainingen.
Ofdat ik zelf zal kijken... naar een docu zeker, een soap nee bedankt.
Waarschijnlijk is het dan een goede zet voor Filip zijn budget en sponsors, wanneer men het dan ook nog eens goed brengt (en niet zoals Wellens) ook nog eens goed voor de mountainbike-sport in België.
Langs de andere kant lijkt het me, zoals eerder gezegd, een minder goede zet voor zijn trainingen.
Ofdat ik zelf zal kijken... naar een docu zeker, een soap nee bedankt.
- xtremebiker
- Mountainbiker
Post by xtremebiker »
Giant Ben heeft dadelijk bekend ze hebben zelfs geen tegenexpertice meer hoeven te doen ,anders moest ie die ook nog eens betalen .
Meirhaeghe een docusoap op VT4 is een goede zaak voor de mountainbike-sport hoor ik hier en daar. Maar o wee als er een cyclocrosser op de mtb kruipt en wint. Das een schande...
Ik val niemand persoonlijk aan, maar volgens mij mogen er velen eens nadenken waar ze eigenlijk mee bezig zijn...
Je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen, maar volgens mij wordt het dringend tijd dat de oogkleppen bij velen eens afgezet worden, want met zo'n mentaliteit blijft het mountainbiken altijd het zwakke broertje van de wielersport.
Ik val niemand persoonlijk aan, maar volgens mij mogen er velen eens nadenken waar ze eigenlijk mee bezig zijn...
Je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen, maar volgens mij wordt het dringend tijd dat de oogkleppen bij velen eens afgezet worden, want met zo'n mentaliteit blijft het mountainbiken altijd het zwakke broertje van de wielersport.
- ATEGEV
- Mountainbiker
Ze zouden beter wedtstrijden brengen ipv al die docuzeep. Toegegeven, ik kijk soms ook wel eens nr Wellens of Zimbabwe, maar veelal toch slaan de figuren die getoond worden een mal figuur.
Sommigen zeggen mss dat de sport dan zal groeien, maar wat zal dat dan zijn? Meer gasten die beginnen te baaiken omdat het 'hype' is ipv uit liefde voor de sport? Kweet het niet. Ik vermoed dat Filip wel eens heel wat van zijn coolness zou kunnen verliezenals hij hiermee doorgaat. Anderszijds, als hij hiermee schatten kan verdienen zonder dat dit nefast is voor zijn sportieve carrière, dan moet hij het doen. Imago is belangrijk, maar ducaten nog meer.
Mss worden de ogen van de tv-bonzen alzo geopend en brengen ze wat wedstrijden in beeld.
Sommigen zeggen mss dat de sport dan zal groeien, maar wat zal dat dan zijn? Meer gasten die beginnen te baaiken omdat het 'hype' is ipv uit liefde voor de sport? Kweet het niet. Ik vermoed dat Filip wel eens heel wat van zijn coolness zou kunnen verliezenals hij hiermee doorgaat. Anderszijds, als hij hiermee schatten kan verdienen zonder dat dit nefast is voor zijn sportieve carrière, dan moet hij het doen. Imago is belangrijk, maar ducaten nog meer.
Mss worden de ogen van de tv-bonzen alzo geopend en brengen ze wat wedstrijden in beeld.
Docu of soap..... het zou misschien wel eens mogelijk kunnen zijn dat Filip het niveau van dit soort programma's ferm omhoog trekt. Hij heeft volgens mij een gans ander karakter dan de Pffaf's of de Planckaerts...enfin ik hoop het toch voor hem. Zijn verschijning in de serie Stanley's Route heeft iedereen doen inzien welke sterke persoonlijkheid hij toch heeft. Persoonlijk kan ik hem, of de MTB sport, niet genoeg op TV zien en wie weet beïnvloed dit de publieke opinie ten voordele van de MTB sport.
Het zal in ieder geval de aandacht op de sport vestigen, maar Filip is het voorbije jaar niet bepaald een goede ambassadeur geweest voor het MTB ... Gelukkig ligt dat achter ons en wie weet kan Flipke de sport nieuw leven inblazen, al denk ik dat daar meer voor nodig is dan een uitgekookte docusoap.Tomski wrote:Het zou wel een mooie promotie zijn voor onze sport.