Hoe je het draait of keert, Filip Meirhaeghe zal altijd voor én tegenstanders blijven hebben door zijn EPO-verhaal en de daaran verbonden schorsing. Voor de ene is is onlangs gestart met een propere lei, voor de andere is ie voor de rest van zijn carriere 'gebrandmerkt'.
Meningen verschillen nu eenmaal en alles begint bij respect te hebben en te tonen voor elkaars mening. Anders kom je sowieso toch in een straatje zonder einde en blijft die discussie verder gaan.
Filip Meirhaeghe Back in business
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Guest
Post by Guest »
Beginnen we hier nu WEER over
. Is er nu geen enkel topic dat niet besmeurd gaat worden.
.
Ok, omtrent dat stuurnummer kan ik jou geen ongelijk geven. Voor de rest, zoek een hobby en blijf niet continu zeuren over Filip's verleden.
En ik die had begrepen dat alleen vrouwen konden zagen
. Dames het bewijs is geleverd, jullie zijn volledig vrijgesproken.

Ok, omtrent dat stuurnummer kan ik jou geen ongelijk geven. Voor de rest, zoek een hobby en blijf niet continu zeuren over Filip's verleden.
En ik die had begrepen dat alleen vrouwen konden zagen
Inderdaad ka.dee ...ka.dee wrote:Hoe je het draait of keert, Filip Meirhaeghe zal altijd voor én tegenstanders blijven hebben door zijn EPO-verhaal en de daaran verbonden schorsing.
Ik denk niet dat er voorstanders kunnen zijn aan dat verhaal, maar dat wil niet zeggen dat we geen fan blijven ... en hem kunnen vergeven ...
Dat ik fan blijf zal voornamelijk afhangen van zijn (hopelijk) komende prestaties ...
Wat veel volk nog even vergeet is dat EPO geen tovenarij is ... er moet nog altijd gewerkt worden om bovenaan mee te draaien, onder publieke, sponsor (enz.) druk is het misschien wel begrijpelijk dat je deze fout maakt ...
Trouwens zonder talent, karakter, werkkracht en een leven in teken van de sport, gaat EPO alleen niet zorgen voor een topatleet ...
Let's be good Christians and forgive and forget .... (ik ben ergens 18 jaar geleden nog naar de kerk geweest dus ik weet waarover ik praat!)
Das trouwens het laatste wat ik hierover zeg ...
Alleen nog .... GO FLUPPE!

Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
- Jens
- Mountainbiker
daar kan ik ook niet meer aan toe voegen!
Ik zal Filip altijd blijven steunen, iedereen maakt wel eens fouten! Hij was het dat er voor gezorgd heeft dat ik begonnen ben met MTB, alleeja, onrechtstreeks toch.
Ik begrijp wel sommige reacties: indien het iemand anders was, zou deze misschien niet zoveel steun krijgen dan Filip.
Maar voor mij mag hij in elk geval weer serieus mee doen, en dit onafhankelijk van de prestaties! Hij blijft een voorbeeld voor mij, vooraan of achteraan de lijst, en ik ben gewoon al blij dat hij weer mee doet! Dat hij er zelf maar plezier in heeft!!
Ik zal Filip altijd blijven steunen, iedereen maakt wel eens fouten! Hij was het dat er voor gezorgd heeft dat ik begonnen ben met MTB, alleeja, onrechtstreeks toch.
Ik begrijp wel sommige reacties: indien het iemand anders was, zou deze misschien niet zoveel steun krijgen dan Filip.
Maar voor mij mag hij in elk geval weer serieus mee doen, en dit onafhankelijk van de prestaties! Hij blijft een voorbeeld voor mij, vooraan of achteraan de lijst, en ik ben gewoon al blij dat hij weer mee doet! Dat hij er zelf maar plezier in heeft!!
-
Sunn Xtreme
- Expert